Kolm huvitavat tähelepanekut. Esiteks, väga vähe on nn uut- mis tähendab, et suur osa kunagi õpitust on meeles! Ja ma olen kas alateadlikult, intuitiivselt või siis tõepoolest toona õpitut kasutanud. Ma olen täiesti hämmingus.
Teiseks. Kuidas on võimalik et sellest on möödas üle 20 aasta. Kaks Kümmend Aastat. Ja uskumatu, aga tõsi: suur osa neist tarkustest on siiamaani aktuaalsed ja vähemalt minu meelest õiged. Ma kasutan neid tänaseni. Ja pole uute revolutsiooniliste teadmisteni jõudnud. Kõik kehtib.
Ja kolmas- naljakas on lugeda, et toona raamatutes tehtud prognoosid, ennustused trendide osas on suuremalt jaolt õiged. Või siis õiged mõningate mööndustega. Näiteks üks, mis meelde jäi (ei viitsi täpset tsitaati otsida). Ennustati, et PCde tähtsus ja turuosa langeb, kuna inimesed kogunevad pigem nn internetipunktidesse, kust saavad juurdepääsu väikese tasu eest. Esimene ja viimane osa on õiged, keskmine mitte. Meil on igal ühel taskus oma väike "PC".
Eelmise õppeaasta lõpus otsustasin, et koormus on liiga suur. Et kui, siis poole vähem. No jah. Lahkusin koosolekult 8 vähema tunniga.
Oo- aga teine aasta on poole lihtsam.. öeldi mulle. Jah ja ei. Must materjal on olemas, aga tegelikult teen ma kõike ümber. Eriti esimesi loenguid, teist poolt kohandasin tookord juba jooksvalt. Esitlustest (räägin mida mina tean ja oskan) peaksid saama koolitused (õpetan midagi selgeks). Kui eelmise aasta probleem oli- liiga palju aega ja vähe materjali, siis nüüd on vastupidi. Süda tilgub verd ja minu silmad pisaraid- mul on nii ilusad slaidid, huvitavad eksperimendid, naljakad näited ja ägedad mängud... no mida ja kuidas ma välja jätan...
Lisaks kuulan Tedx-eid, lasen Ai-l soovitada uut materjali ja otsustasin üle lugeda vanad ülikooliõpikud ja.. Ja igalt poolt tuleb veel lisaks huvitavat juurde.
Mõnevõrra on tõesti lihtsam- ma kujutan nüüd paremini ette kuulajate sihtgruppi ja üritan õppida vigadest.
Eelmisel aastal lubati meile, et osalejad peavad andma tagasisidet. Lootes sellele, ma ise ei küsinud. Tagasisidet aga ei tulnud, hiljem läks meelest ja kuna ma seda kooli meili muuks ei kasuta, siis ei vaadanud ka. Ja eile- avastasin täiesti juhuslikult, et juba ammu on see tagasiside saadetud.
Kenasti oli kirjas vabandus, et tehnilised probleemid. Rõhutati, et kuna tagasiside oli vabatahtlik, siis reeglina vastavad äärmused- need kellele väga meeldis ja need, kellele üldse mitte.
Vastajaid oli ainult 25% ning minu puhul need esimesed. Olid mõned üksikud 4-jad punktides, mille puhul ma ise oleks pannud endale 2-e.
Paar vastajatest olid nii armsad ja vastanud pikemalt.
Väga hea õppejõud. Meeldis, et tal omad teemad, millesse ta suhtus kirglikud ja oskas innustada laiemalt mõtlema. Jagas ka teadusliku poolt, mis täiendas oluliselt teema omandamist. Väga vahvad praktilised ülesanded ja "eksperimendid". Kuigi olin õpetavate teemadega varasemalt kokku puutunud, võimaldas aine siiski saada uusi teadmisi. Väga asjakohased vastused küsimustele. Suurepärane õppejõud ja oleksin tahtnud temaga rohkem aineid läbida.
Mul on nii... hea meel. Igaüks vajab vahel pai. Mina eriti. See loomatöö, mis ma eelmisel aastal tegin, lihtsalt vajas motivatsioonisüsti.
Isegi, kui need 75%, kes ei vastanud, oleksid arvanud midagi halba, siis.. vahet pole. 25% ütlesid: hästi tehtud (esimese korra kohta- lisan ise.). Mina sain oma buusti kätte. Tänan!
PS. Miks uhkus? Tõlkes kaduma läinud? Kas poleks õigem, uhkustamine, hooplemine, üleolek? Uhkus on ju positiivne omadus?
25% on juba väga kõva sõna. Seda enam, kui sa isegi meelde ei tuletanud.väga paljud õppejõud lisavad isegi sellekohase annoucemendi. Või koguni mitu.
VastaKustutaMa nagu üldse ei kahtle, et sul on harivad ja põnevad ja mängulised ja vaimukad ja süsteemsed ja laiedav-seostatud , laia silmaringiga loengud. Mida kõike, ausõna.
Loe luhtsalt oma blogi:) ma tahaks sind ka oma õppejõuks.
♥️
KustutaTuleb ja peab uhke olema oma saavutuste, eneseületus ja-ma-ei-tea-veel-mille-üle. Rasvane punkt. Ennast tuleb kiita ja märgata edusamme. Mul on Sinuga täiega vedanud, eriti just reisikaaslasena ja mõttepartnerina!
VastaKustutaTänan ja samad sõnad :)
Kustutaselle pealt, mis sa ise oma ettevalmistustöö ja süvenemise kohta kirjutasid, ma üldse ei imesta. Pühendunud ja süvenev õppejõud ongi nauditav. Nagu näed, ei pea asju tegema nii täiuslikult, nagu ise unistaks, et hästi saaks.
VastaKustutaKas küsimus oli selle kohta, miks on seitsme põhipatu loetelus uhkus? ma olen näinud ka versiooni, kus see hübris või superbia on tõlgitud "kõrkuseks", mis on ses mõttes hea, et sisaldab samuti "kõrge" tüve. Samal põhjusel sobiks ka "ülbus". Enda ülendamine üle adekvaatse piiri.
Just. Kõrkus on see sõna, mis peaks Wikipedias olema Uhkuse asemel. :)
Kustutaseitsme põhipatu doktriinis eksisteerib (mõnel autoril) ka selline arusaam, et nad kõik on mingi normaalse kalduvuse hüpertrofeerunud vorm. et aplus on normaalse terve söögiisu ülepaisutus. Nii võib ka võtta, et kõrkus on adekvaatse uhkuse väärastunud vorm.
Kustuta