Lasin endale kinkida pildiraami, et majapeal vedelevad paberfotod ( ja, on veel selliseid olemas ja tekib isegi juurde), kenasti ära paigutada.
Kõik, mis vajab täpsust, detailide nägemist ja nikerdamist, on minu jaoks EI. ma ei suuda. Tõsi, ma olen kunagi teinud rišeljööd ja mida veel, aga see oli ajal kui /......./ nutad ja teed.
aga no Ikea- see on ju lihtsa kokkupaneku kroonimata kuningas. või isegi kroonitud. Võta näpust. Tükk aega jamasin, kuidas lahtivõetud asi üldse kokku käib. ( Tuletan meelde, et jutt käib pildiraamist). Mõtlesin välja. Panin pildid vahele.
Ja siis.. selgus, et esiteks ei ole raami sisse jäetud nn augud üldse mitte fotode mõõtu (või siis vastupidi). Teiseks selgus, et kuna fotod pole ju kinnitatud, siis raami seina riputades vajuvad nad kõik alla.
nuputasin nii ja naa. Mõtlesin välja, et paneks taustaks kleeptahvli. Aga ka seda ei saa, sest kleepuv pind ei kleebi ju ainult fotosid, vaid ka peale pandavat läbipaistvat katet ja siseraame jne. Mees soovitas kinnitada kahepoolse teibiga. Tegingi nii, sai selline nika-naka,. aga sry. ma ei viitsi sellega rohkem jamada.
mis viib mind selle postituse pointini. Miks disainer hr.Andreas Fredriksson üldse sellise asja disainib. Mida ei saa kasutada. Mida on raske paigaldada. St. Mina ei saa ega oska.
Nagu tellitult kirjutas üks blogisõber mulle (nimi las jääda igaks juhuks, sest GDRP jne)
ja Rimi võib end surnuks reklaamida. Kuni nad ei pane poodi silte "piim" "leib" "sai", vaid jätavad mu labürindis ekslema, väldin ma neid nii kuidas saan. Lisaks on neil täiesti tobedad pisiasjad, mis panevad mind poest välja tulles sülitama. (Eile käisin kogemata Rimis, needsin neid, ostsin nii vähe kui sain ja läksin õhtul Selverisse.)
Sikupilli Prisma. Rõve. Kõik on räpane, põrandad on auklikud, nad ei ole vist poe avamisest saadik seal remonti teinud. Poekäru saamiseks on münti vaja. Kemps on tasuline.
ja ma olen ka ju ise kirunud nii elisa Elamusi, Bloggerit, igatsugu kodumasinaid ja mida kõike veel.
Miks me ei kuula kliente, miks me teeme asju, mis ei sobi? Miks me disainime asju, mis on ebamugavad?
Sügisel hakkan taas tulevastele kategooriajuhtidele rääkima, kuidas mõista kliendi vajadusi ja seeläbi rohkem raha teenida. Seega, teoorias olen tugev:)
Mõtlesin kõikidele oma elu töökohtadele ja üritasin välja mõelda. Esiteks, muidugi, kummalisel kombel eriti palju selliseid ettepanekuid minuni ( siis töö kontekstis) polegi jõudnud. ju nad jäävad kusagile.. või inimesed elavad end välja mujal, selle asemel, et ettevõttele teada anda.
- rahulolematus ei jõua muutjate ja otsustajateni
- muudatus pole majanduslikult mõistlik ja/või tasuv
- muudatus/parendus nõuab investeeringut
- muudatus/parendus nõuab mugavustsoonist väljatulekut ja igaüks teab, kui keeruline on muudatuste läbisurumine
- Kusagil mujal välja mõeldud kontseptsioon ei sobi Eesti oludesse, aga me oleme liiga väike turg, et muuta. See käib ka reklaamituru kohta. Eestis on iga segment nii väike, et massiturunduse/kanali kontakti hind on igal juhul mõistlikum ja efektiivsem.
- nn vingujaid on liiga vähe. Kuna asjal läheb hästi, siis järelikult on suurem osa kasutajatest/tarbijatest ju rahul?
Ilmselt olen ma siis ise samuti unikaalne, haruldane, eksklusiivne ..:) et vingun ja pole rahul asjadega, millega enamus lepib.
Kui teil on mahti ja viitsimist, siis kirjutage kas kommentaaridesse või oma blogidesse, miks teie oma valdkonnas ei võta arvesse klientide ettepanekuid? Oleks huvitav teada.
Ps. Ja vabandust, kuna ma siiamaani ei tea, millal on õige jaanipäev ja jõulud, siis igaks juhuks head Jaani ka!