Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 1. juuli 2009

Hommikune rollijaotus

Täna hommikul märkasin üllatusega, et siin meiekandis on rollid väga täpselt paigas:)
Naised jooksevad, kõnnivad või jalutavad koeraga. Mehed õngitsevad, istuvad pingil ja suitsetavad ning tugevamad (pool kaheksa hommikul!) libistavad põõsa vilus õlut.
Tõeline harmoonia!:)

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!