Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

neljapäev, 30. juuli 2009

Eestlane ja venelane vol2

Huvitav, kõik töömehed kes iganes mu juurde on sattunud- internetipaigaldaja, elektrik, torudeparandaja jne ja nüüd ka suitsuanduri paigaldaja- on kõik olnud vene rahvusest. Mu vene keel on päris hea, aga suhtlemine vene keeles näiteks wifi paigalduse teemadel on ikka päris paras pähkel.
Poisid on olnud viisakad, professionaalsed ja meeldivad. Aga kus on eesti poisid?

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!