Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

reede, 24. juuli 2009

minu sõber raadio

Ma olin väga pikka aega Star FMi väga lojaalne kuulaja-aga enam ei jaksa. Kuulata Peeter Oja täpsemalt. Isegi kui ma peale lõunat keeran raadio Star FMi peale piisab hommikuprogrammi reklaamklippidest, et masendus tekiks. Mul on kõrini ropendamisest, lõputust lobast ja Pille alandamisest. Mulle ei meeldinud omal ajal ka Erkki Kõlu- täna ma lausa igatsen teda tagasi...

Ja tegelikult on sellest väga kahju, sest ma olen siiani väga suur nii Pille kui ka Allani fänn. Vähemalt läbi eetri tunduvad väga lahedad, positiivsed ja toredad inimesed.
Naljakas on ka see, et igal raadiol on oma nn hittlaulud, mida lastakse söögi alla ja peale. Ja kummalisel kombel on igal jaamal need erinevad. Aga kui kuulata ainult üht jaama näiteks kuu aega, tekib alati vastupandamatu soov minna ja kinkida neile mõni uus CD. Muusika hakkab korduma.
raadio 2 on minu jaoks liiga friik. Eelmise aasta suveprogrammis asendasid tavalisi saatejuhte Ursula lauljad (nimed ei meenu hetkel)- see mulle meeldis. Aga siis tulid tavajuhid tagasi ja me polnud jälle samal lainel:)
Kukus ja Vikerraadios on töötaustaks kuulamiseks liiga palju juttu (nagu näiteks hetk tagasi Kukus vaidlesid Martin Helme ja Reimo Mets homoabielude teemadel. Väääga kuum... tee siis niimoodi tööd).
Seega on praegu mu valikuks uuno ja R3. Uuno hommikuprogramm on hea. Ja Normani naljad on minu jaoks, erinevalt Peeter Oja naljadest, naljakad.
R3 osas ei oskagi veel seisukohta võtta. Tulin puhkuselt tagasi ja kuulan-kuulan- kas toimub mingi nostalgianädal? Nüüd pikemalt kuulanuna tundub, et R3 ongi teinud imagomuutuse ja muusikavalik ongi selline nostalgiline. Päris värskendav on näiteks Jaak Joalat üle 100 aasta kuulata.

2 kommentaari :

  1. R3 on muidu normaalne, aga see hommikuraadio tibi ajab kohati natuke kohtlast juttu. StarFMi ei kuula ma just sellepärast, et Oja labasus hakkab vastu. Ma ei saa ausalt aru, miks teda seal palgal peetakse, kas tõesti ülejäänud eestlastele ta nii meeldib, et ühtegi kaebust või reitingulangust ei ole esinenud?

    VastaKustuta
  2. aga www.kohviradio.com ?

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!