Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 8. juuni 2009

Kui maailma võim võiks olla laste käes...

Ajakirjandusest käis läbi idee, et lastevanematel oleks mitu häält- lisaks siis saaksid hääletada ka laste eest.

Hakkasin mõtlema, aga- mis siis kui kõigil pereliikmetel on erinev lemmik ja parteiline eelistus? Kas loeb siis ema või isa maailmavaade? Ja kui laps eelistab hoopis kolmandat parteid, siis on see ju lapse diskrimeerimine...

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!