Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

reede, 24. veebruar 2023

Palju õnne Eesti

Jagame tasuta teed ja pirukat.

Inimesed. Tee? Kas teil cappuccinot polegi? Ja magusat pirukat???

Tõepoolest..järgmisel korral kindlasti  matcha lattet ja sojapiimaga frappuccinot. Ning tee peaks ka ikka  vegan olema... 🇪🇪😀😃🙃


Aga tõsiselt. Uhke on täna olla eestlane. Meid ei ole vaja kellegi käest päästa. Kõik on hästi. Eestis on hea elada.

Palju palju õnne meile!!!

1 kommentaar :

  1. Oot päriselt? Tasuta tee ja piruka jagamisel tullakse erisoove esitama?? Tahaks vist jälle sellelt maakeralt maha astuda...

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!