Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

neljapäev, 11. juuni 2009

autodest ja riigist

kuna puhkus läheneb, siis taaskord tõuseb aktuaalseks ametiautode-erisoodustuse teema.
Täiesti võimalik, et mingi osa infost on minu jaoks kaduma läinud, aga ma tõesti ei saa aru.
Kui uue töölepinguseaduse eeldus on see, et absoluutselt kõik on kokkuleppe küsimus, siis miks peab ametiautodega seotu olema nii rangelt riigi poolt reguleeritud? Miks see teema ei võiks olla töövõtja ja tööandja vaheline asi?
Ma ei saa sellest loogikast aru- kellele on see kasulik, et peres on lisaks 2-le ametiautole veel ka isiklikud autod. Ok- kasulik on see muidugi automüüjatele ning läbi aktsiiside laekub riigikassasse raha. Või kas see ongi õige vastus?

Aga kui nüüd laiemalt asja vaadata, siis peaks ju olema ikkagi eesmärk autode hulga vähendamine, mitte see, et iga sõidu jaoks peab olema eraldi auto???

1 kommentaar :

  1. Sest meil kehtib selline asi nagu üksikisiku tulumaks. Ja firma auto tasuta kasutamine ON tulu.
    Iseasi on muidugi nimetatud maksu jäikus: ei loe, kas ostad ise kütuse või mitte, kas tegu on Hummeri või Daewoo Tico-ga jne.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!