Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

neljapäev, 12. mai 2022

Ja maasikad on laual...


Õhtusöögiks lasin tatrahelbed mikros soojaks. Kõrvale sõin oliive ja kausitäie arbuusi ning jõin klaasi veini. 

Nüüd istun maasikate kõrval. Testides tahtejõudu ja oodates, kuni mees koju jõuab ja külalised tulevad.

Kuulan päevauudiseid ja saan järjest enam aru putlerist. Võimuiha. Ultimaatumid. Kadedus. Meeleheide. Populism. See on ilmselt väga magus. Mina järgi ei annaks. Kusagil on piir. Olgu siis opositsioon, kui vaja. 

Aga varsti algab show. Stefan. Go!! I'm broke või I hope. Tänasesse päeva sümboolne.

6 kommentaari :

  1. Hope :)
    Makedoonia kolleel saatis just ekraanitõmmised, hääletasid perega 8 korda. Lisaks pidi Stefan olema so cute :)))

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sai ta siis edasi või ei....?

      Kustuta
    2. Muidugi sai! :) peale esitust kerkisid ennustuskontorite panused, kui pärmitaigen :)

      Kustuta
    3. Ta on suur Eurovisiooni fänn, me alati vahetame muljeid. Ja mulle meeldib üldiselt küsida nendelt, kes ikka vaatavad teistest riikidest, et mis laulud meeldivad ja mis mitte. Ma olen see, kes on veendunud, et vähemalt minu sõbrad, kui hääletavad, siis selle laulu poolt, mis meeldib. Mina Soome poolt ei hääletanud (mis siis, et naaber :D).

      Loodan, et finaalis on Stefan enesekindlam ja ei pabista nii palju. Läheb siis, kuidas läheb. Ta on selline siiras kuju, positiivse mulje alati jätab.

      Kustuta
  2. Tuleb tunnistada, et ma pole just selle laulu fänn, aga Stefan on lihtsalt nii võrratult soe ja siiras. Mul on just tema üle nii väga hea meel!
    Ma hommikul kl 5.40 korra, kui ärkasin, vaatasin kähku üle, kas sai edasi. Nii igaks juhuks. Naeratasin ning keerasin siis teise külje.
    Tervitades, kellakagu.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!