Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

laupäev, 3. august 2024

Ahnus

Kui jagada inimkond kaheks: kütid ja korilased. Siis mina olen kindlasti viimane.

Pohlaluurele võiks ju minna. Kõnnin metsas ja kiidan ennast, et suudan pilvikuid ja kukeseeni ignoda. Sel aastal seeni ei korja, kuna ma ei suuda üksinda nii palju süüa ja teised ei taha.

Pohli on sellel aastal jõhkralt palju. Aga tahaks veel mõned päevad valmida.. toored jäävad mõrud... Mõtisklen, kas need marjad on nädala pärast alles.. kõnnin edasi ja..

Näen, et üks naine korjab mitte kaugel MINU pohla kohast MINU pohli. 

Lähen joonelt tagasi ja korjan tsirr tsirr oma ämbri täis. Õnneks on vaid liitrine.

Eelmisel aastal tabas mind valgustus. Miks teha moosiks 6 euroseid maasikaid, kui eksootilised luuviljad on 1-2 euri ja üldse mitte pahad. Praegu on virsikud 1,59. (Päris hea kombo jäi.)

Miks ma seda teen? Sest. Automaatne evolutsiooniline reptiilaju süsteem 1 käitumine.

8 kommentaari :

  1. Üks teine reptiilaju minu emanda näol istub just rõdul ja puhastab mingeid metsast leitud marju:) Osa paneb külma ja osa potti. Mõnikord võtab tuurid üles, et miks ma tema hoidiseid ei söö. Minu õigustusi, et ma ei leia üles, ta ei aktsepteeri:D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Huvitav, mu mees ka ei leia. Naised peidavad liiga hästi 🙃😉

      Kustuta
  2. Mulle meeldib ka korilus rohkem kui küttimine või kalapüük, ehkki olen hetero. Selle erandiga, et inimesejaht on haruldaselt põnev. Koriluse harudest meeldib eelkõige seenelkäik, ettearvamatu, saab palju metsas hulkuda, hea õnne korral korv kiirelt täis, mitte ei pea terahaaval kaheksaliitrist vaevaga täis noppima.

    See aasta kaks õnnestunud kukeseenelkäiku. Mustikaid ja pohli õgisin viimane kord seente kõrvalt kõhu täis. Pohli on tõepoolest rohkelt ja hilised mustikad suured ning magusad!

    VastaKustuta
  3. Ma tegin just moosiks kaks kilo 20-euroseid vaarikaid.

    Meie odavmoosi retsept on pohlad metsast + pirnid turult. Meile üldse meeldivad "magus täiteaine + hapukas mari" moosid, hapu marja rollis siis jõhvikas, pohl, punane sõstar, aroonia.

    Ma ei väsi kordamast, et parim moos ÜLDSE tuleb puhast rabarberist. Kinkisin ühe purgi just sugulasele, see sõi selle sirgelt ära ja oigas vaimustusest. Lihtne, ülilihtne ja kiire teha, imemaitsev. Ainult - ei seisa, läheb purgis halliks ja maitsetuks, tuleb kohe pärast tegemist või suve jooksul ära süüa.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma sõin täna pohli aerulauaga sõites :) Käisime Uljaste järvel, see on suur rabajärv, sõitsin end kalda serva ja pohlad :)

      Kustuta
  4. Just menetlesin moosiks odavaid aprikoose viimaste koduaia vaarikatega. Pohlale ka varsti plaanis minna.

    VastaKustuta
  5. Käisin pohlal ja mustikal...korjasin kumbagi 2 kilo ringis. Pohlad moosiks - proovin ära ka Kauri pakutud pohl+pirn koosluse.
    Mustikad lähevad külma...moos on ilmselge raiskamine.
    Selles metsas kukeseeni ei olnud :(

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!