Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

reede, 31. märts 2023

Meie pole ju süüdi

Sport ja poliitika olgu lahus. 

Kultuur ja poliitika olgu lahus

Teadus ja poliitika olgu lahus

Haridus ja poliitika olgu lahus 

Turism ja poliitika olgu lahus 

Äri ja poliitika olgu lahus 

Sõjavägi ja poliitika olgu lahus

Mille ma unustasin? Põhimõtteliselt tuleb välja, et mingeid sanktsioone poleks üldse vaja olnud. Sõda on vaatemäng, mille käik sõltub ainult sponsorite lahkusest.  Lihtne inimene pole süüdi ja ka tippspetsialistid pole süüdi. Venemaa ja teiste autoritaarsete riikide valitsused ajavad lihtsalt mingit oma asja ja pole mitte kuidagi seotud oma riigi kodanikega, kes ajavad oma asja ja ei puutu kuidagi kokku oma riigi valitsustega.

Poliitika oleks nagu asi iseenesest.Eraldi oma riigist ja rahvast. Kas nii?

13 kommentaari :

  1. See kõik on niiii nõmeeeee :((( Mul ei ole midagi sisulist öelda kahjuks :(

    VastaKustuta
  2. Ma tean veel meie inimesi, kel silmaklapid. Elavad oma kitsas muusikamaailmas ja "poliitika neid ei huvita"

    VastaKustuta
  3. Tugevamatele tuleb ikka meele järele olla.

    VastaKustuta
  4. Olümpiale boikott ja olümpiakomitee juhtkond rindele!!! Kuram kui NL Afganistaani läks oli küll boikott, mis siis nüüd lahti, et sõjardeid avasüli Olümpiale vastu võetakse. Kas mitte ei peaks olümpia rahu promoma??? Ju lihtsalt järgijäänud naftadollareid kasutatud olümpiabosside määrimiseks. Kas Saksamaad oleks 1940 Olümpiale lastud kui see toimunud oleks???

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hetkel on vist jutt millestki / kellestki muust.

      Kustuta
    2. Neomarksistidest progressiivsed hakkavad julgemalt ka Eestis tegutsema, muud ei oskagi arvata sellest loost.

      Kustuta
    3. see on nüüd küll üllatavaim Mustoneni kirjeldus, mida ma lugenud olen.

      Kustuta
    4. Äkki see käis hoopis Indigoaalase enda kohta????

      Kustuta
  5. Ok, ma pean vist iga lause taha lisama allika.Kanepi, ROK, Mustonen, Tallinna Ülikool jne.
    Mina ise olen sõnatu ja nördinud

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Talllinna Ülikool on mul kahe silma vahele jäänud. Mis nemad tegid?

      notsu

      Kustuta
  6. Aamen selle peale. Pilt lisab aktsendi, tabamus otse kümnesse. Juuh, sa oled kuidagi lendu läinud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, ma tahtsin sama öelda. Oled lendu läinud!
      (Mul SG'ga üleülde paljud mõtted viimasel ajal kattuvad miskipärast. )
      Ja OT, aga et piltidest juttu - kust sa neid võrratuid pilvefotosid võtad? Pildistad oma kodu rõdult?

      Kustuta
    2. Jep.Tuleb sagedamini vaadata taevasse 🌤️☁️⛈️🌧️

      Kustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!