Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

reede, 7. aprill 2023

AI on loll


Ma päriselt usun horoskoope. Kuidas muidu on võimalik, et sarnased asjad kuhjuvad ühte perioodi. Praegu on kindlasti mingi merkuur kusagil, sest kõik suhtlemisega ja reisidega seotud asjad lähevad.. ee on komplitseeritud.

Ostsin lennupiletid travellink-ist. Kõik sujus. Aga, kuna mul on arvet vaja ettevõttele, siis palusin arvet. Olen tänaseks suhelnud Rahidi ja Muhamediga, või on nad lihtsalt AI. Vahepeal olen saanud Travellinkilt 6 kirja. Oo- äkki tahad ka hotelli? Aga, kas läheks siis auto? Kuidas oleks, kui ostaksid veel mõned lisateenused?!? Mida pole, on arve, mis peaks saabuma hiljemalt 72 tunni jooksul. Ja mida ma olen juba tellinud sada korda.
Tahaks lihtsalt jõuetult karjuda. Mingit telefoni numbrit saidil pole- sest " meie teenusega ei pea sa ooteliinil passima". TT küsisid, mida me arvame AIst. Vat seda arvangi. Andke mulle inimene, keda sõimata.

Siis tahaks veel oma telekaelamusi jagada. Reisisaated. Praegu on üks, kus kaks noort kolivad Hispaaniasse. Vist juba kuues osa, aga endiselt pole Hispaaniasse jõudnud. Peamiselt söövad, õhkavad kui sinine on taevas ja soodsad hinnad. Tegelikult võiks sellised immigratsioonisaated teha Eestis. Kuidas nt majandus -, sõja -, kliima -, tööpõgenikud siin kohanevad. Oleks soodsam ja põnevam. 

Mida teie arvate, kas ma võin oma lihasööja taime aknalauale panna, või ta sööb kassi ära? #väikeÕudustePood


Btw. Kes mäletab, mis multikast oli lause " ta külmetab, ega söö midagi"? Google ei tea. Niipalju siis AI tarkusest...





24 kommentaari :

  1. Kass püüab tassi hüpnotiseerida:)

    VastaKustuta
  2. Kas see oli ikka külmetab?...ma tahaks nagu pakkuda....et see võiks mudiu olla Prostokvašino....kus nad seal kordamööda kamba peale möödaminnes emale suvilast kirja kirjutasid..

    VastaKustuta
  3. Mul mees pakkus, et Kadunud papagoi tagasitulek, aga ma ise kaldun ka kuidagi Prostokvašino poole :).

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma annaks ka oma hääle Kadunud papagoi tagasitulekule. Aga kindel ei saa olla.

      Kustuta
    2. See on multifilm ninasarvikust ja poisist. Eestikeelset pealkirja ei mäleta, aga nad olid sõbrad ja siis tuli talv ning poiss jäi haigeks ning ninasarvik igatses teda ja keeldus talvekorterisse kolimast. Ning siis anti raadios edasi teade, mille lõpus oligi “külmetab ega söö midagi”. Venekeelse versiooni leidsin üles ka https://m.youtube.com/watch?v=XrkvJQdbUaw

      Kustuta
  4. Kas mingi ninasarvik Ninake ei võiks olla? Ma nagu mäletan, et valjuhääldist öeldi??

    VastaKustuta
  5. Eeee... Google ei ole AI ja samuti pole kuulnud mytrip või Travellink nimelistest AI'dest. Populaarsemad ChatGPT, Bard, Bing https://www.theverge.com/2023/3/24/23653377/ai-chatbots-comparison-bard-bing-chatgpt-gpt-4 aga kindlasti on olemas spetsiaalseid reisuteemale ehitatuid. Areng nii kiire, et iga päev tuleb mõni uus. Samas kvaliteedi kohta ei oska kommenteerida. Omal käel proovi Kayak, Skyscanner, Kiwi, ...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ilmselt pidas kirjutaja silmas nn juturobot-tüüpi liidest, mis pea igal firmal sellistel saitidel ette lükatakse ja mis teoreetiliselt peaks suvalised küsimused välja selekteerima. Arve võib olla mingi asi, mida too ei oska õigesse kanalisse kanaldada ning olenevalt firma suurusest ja kulu (jah, just kulu) suurusest võtab selliste asjade loksutamine hullult aega. Minu kogemus - mida väiksem kulu, seda vähem tõenäoline, et keegi üldse tegeleb.

      Kas krediitkaardi väljavõtte alusel ei saa esialgset kuluaruannet teha?
      Nõuanne ettevõttele : leping teenusepakkujaga, kes ise pakkumised välja ajab, broonib, jamad lahendab ja kohalikul tasandil arveldab. Palju vähem muret. CWT nt. Teenindab nii akadeemilisi org-e kui ka äriettevõteid.

      Kustuta
  6. Soovitus järgmisteks kordadeks - lennupilet osta otse lennufirmast või usaldusväärselt vahendajalt (arve saamiseks - Eesti reisibüroost). Vähemalt on võimalus inimsuhtluseks. Reisifoorumitest võib lugeda, miks selliseid mytrip taolisi kahtlasi vahendajaid vältida.

    VastaKustuta
  7. Elu sees ei ostaks kolmandate isikute kaudu reisipileteid. Miks mitte otse lennufirmalt osta?

    VastaKustuta
  8. Oo, kui äge tass- mis tekst sellel on?

    VastaKustuta
  9. Jälle miskine uus hispaania reisisaade? Viimasel ajal neid nii palju tekkinud. Või see on see, kus üks pere kolib?

    VastaKustuta
  10. Ma kuulsin ükskord pealt, kuidas mu mees vestles (loe: võitles) panga kõnerobotiga. Robot alustas teeseldult reipal häälel: „Hello, I’m your smart customer assistant!!“ Mees, peale paari vahetatud lauset: „Seems that you are not so smart after all.“

    VastaKustuta
  11. Äkki see aitab, esimesel pilgul tundub paljulubav ehkki pole robot ja pead ksitsi tegutsema😉 https://fortune.com/2023/04/04/cheap-holiday-flight-guarantee-launched-by-google-alphabet/amp/

    VastaKustuta
  12. Lennupiletitest maitea midagi, aga see taim, Dionaea muscipula, on päris valgus- ja soojanõudlik ja eelistab vihmavett. Klaas pakub talle paremat mikrokliimat kui niisama tuba.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kas ta võiks olla kassile ohtlik?

      Kustuta
    2. Kui õigesti mäletan, siis võib ta loomadele myrgine olla. Seega täpsustan oma eelmist kommi - kaanega purk pakub taimele head ja turvalist kasvukeskkonda.

      Kustuta
    3. Lahe taim tundub olema. Lugesin ta toitmise juhendi läbi.
      "If you use dead food, the traps need to be massaged to stimulate full closure and digestion."

      Taim vajab massaaži :)

      Kaur

      Kustuta
    4. maru põnev, kuidas täiesti erinev liik võib teise liigi rolli üle võtta, kui ökosüsteem selleks ruumi jätab. Üks botaanikust tuttav rääkis kunagi, kuidas Lõuna-Ameerika loopealsed näevad meie omadele suht sarnased välja, ainult kõik liigid on teised. Ma kujutan nüüd ette kooslust, kus poolte loomade ökoniši on täitnud lihasööjad taimed, mis siis, et nende rakud on ikka sellised nagu taimerakud mullu ja muistegi. umbes et selgroogset elu üldse ei ole ja putukaid söövad taimed ja vbla kõnnivad nende otsingul lausa ringi.

      Kustuta
    5. palun vabandust, aga ma lihtsalt pean jagama artiklit sellest, kuidas üks vabalt ulpiv juurteta lihasööja taim pole kaugeltki ainult lihasööja, vaid sööb ka vetikaid ja mikroobe ning kasvatab oma lehtedel ning "kõhtudes" (kuhu ta muidu pisiloomi püüab) ohtralt vetikaid ja mikroobe, keda ta samuti sööb (või kes üksteist söövad, kuni tulemus talle ka süüa kõlbab, vrd sellega, mismoodi meie oma seedeelundkonna mikrobioomi kasutame).

      https://botany.one/2019/01/the-plant-that-farms-other-plants-for-food/

      Kustuta
    6. Siinkohal raamatusoovitus "Trifiidide päev" :D

      Kustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!