Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 27. veebruar 2017

Tule ja tutvusta oma blogi

Ma ei tea mis toimub. Mu feedly voos on 148 blogi ja viimasel ajal pole enam midagi lugeda. ..
Isegi Ritsik ja Manjana kirjutavad imeharva.
Mul on vähemalt vabandus: mul on dpressioon ja millestki pole kirjutada, aga teie ?
Kus on kõik head uued ja värsked blogid??
 

Seepärast otsustasin proovida üht ingliskeelses blogimaailmas ringlevat meemi.  

Greet and Meet Blogs.

Väga lihtne lugu.

Jäta siia kommentaaridesse oma viimase postituse link, kirjuta paar sõna oma blogi tutvustuseks.
Reklaami oma blogi mõnuga ja ilma igasuguse valehäbita.
Loodetavasti leiad ise ja leian mina endale uut ning huvitavat lugemist. Ja see ongi selle aktsiooni point.

Tänan juba ette!

65 kommentaari :

  1. Vastused
    1. selleks et leiaks lugemiseks uusi huvitavaid lehti

      Kustuta
  2. Ma ka ei saa aru, miks keegi ei kirjuta. Mitu korda olen pidanud arvuti ära kinni panema ja hoopis raamatut lugema või metsas kõndima, sest Internetis ei toimu mitte kui midagi.

    Ja häbitu enesereklaam. Teen järgmine kuu luuleväljakutset (jälle) ja oleks maru hea, kui keegi selle käigus tekkivaid asju teinekord loeks. Ja kommenteeriks. Ja ise ka kirjutaks. Hästi kummaline teistsugune elamus on, kui pead iga päev natuke (endast välja) kirjutama. Üleni soovitan.
    Viimatise postituse link, aga palun: http://slammpoetessmurca.tumblr.com/post/157728066982/plirts-pl%C3%A4rts-m%C3%A4rts-%C3%BChe-kuune-luulev%C3%A4ljakutse

    VastaKustuta
    Vastused
    1. tänan. Seda lehte ma polnud varem lugenud.
      Midagi hingele :)

      Kustuta
    2. Ma liituks tolle väljakutsega. Seda enam, et ka kehv luule on lubatud...

      Kustuta
  3. http://sirly-svingpastellides.blogspot.com.ee/2017/02/i-voi-ii-voi-iii-eesti-meie-oobik-etc.html

    Mitmekihiline ja-palgeline blogi, aus ja kauakestnud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan! Kuna ma kontserti ise ei vaadanud ja Perekoolis ka ei käi, siis oli humoorikas ülevaade igati abiks :)
      Ja muud postitused tunduvad samuti huvitavad. Jälgin tulevikus !

      Kustuta
    2. Tänan! Jälgi kindlasti. Ootan kommentaare k oma sissekannetele :)

      Kustuta
  4. ää, aga ma just kirjutasin, kuidas ma ei tunne, et ma oleks nii normaalset riiki kuidagi ära teeninud (aga mõnus on muidugi küll). või kas üleeilne ei loe enam?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sind loen ma ju kogu aeg! Ma lihtsalt olen NII vilets kommenteerija !!!
      Lihtsalt, tahaks veel ja juurde ja uut :) :)

      Kustuta
    2. Karikate Emanda blogi on väga huvitav ja omapärane.
      Toredad on enamik raamatublogisid.
      Kristeli Itaalia-teemaline blogi (tema raamatu põhjal ja Rooma tutvustused).
      Kultuuritarbija+60
      Ilma folgita Viljandis - üks meesterahvas
      Hetkekee
      Toidutegu
      Päevast päeva

      Kustuta
    3. Rabarberibulvar on üks väga hea raamatublogi.

      Kustuta
    4. Mulle rabarber üldse ei istu, natukene nagu poosetav kirjutamisstiil on tal.
      Raamatublogidest lisaksin selle https://lugemissoovitus.wordpress.com/
      Tartu Linnaraamatukogu blogi.

      Kustuta
    5. oi, mulle tundub just maru loomulik, peaaegu teadvuse vool. mõnusalt subjektiivne.

      Kustuta
  5. Aga miks peab just blogisid lugema? Loe... ma ei tea... erialast kirjandust või midagi? Seda on kindlasti ka blogi-vormis :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma loen raamatuid ka. Aga praegu vajan ma midagi kergemat lisaks ( vabandan blogijate ees aga see on kompliment )

      Ma lugesin uuesti üle Ritsiku /Notsu arutelu ja sain aru miks see mind hetkel ei kõnetanud.
      Me oleme nii maha tambitud. Seesama postituse näide siin. Ma tegin selle meelega, eksperimendiks. Võimalik, et ma pole nii popp. Aga rohkem kumab läbi see miks. Mis nüüd mina.
      Sul pole õigust olla uhke, et oled eestlane, blogija, rikas, vaene.

      Vabandust. Aga ma tahan olla uhke. Nii nagu kogu maailm. Ma ei pea õigust olla uhke kuidagi õigustama või välja vabandama. See ei pea põhinema vaid saavutustel või panusel või raskel tööl.

      Ma tahan, et ma ja me, eestlased ütleksime rohkem. Olen parem. Olen selle üle uhke
      Ja see eo võta vähematelt ja väiksematelt midagi ära. See uhkus ei ole ju piiratud ressurss. Mina olen uhke eestlane ja blogija. Tema on uhke ameeriklane või keegi.

      Ma natike veel mõtlen selle üle. Äkki kirjutan pikemalt enne kui üle läheb
      Lihtsalt mul on praegu nii suur vahe karmi pärismaailma ja ideaalse netimaailma vahel. Et ma tahan selles mullis kauem olla. Selleks ka rohkem blogisid vaja :)

      Kustuta
    2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

      Kustuta
    3. https://notsumaja.wordpress.com/2017/02/25/sattumisi/

      Link neile, kes pole teemaga kursis

      Kustuta
    4. khm, ma protestisin peamiselt selle vastu, kui teistele pähe sülitatakse LIHTSALT sellepärast, et neil on halvemini läinud. ausalt öeldes mul ei olnud seal postituses isegi uhkusest juttu, kui mitte arvestada postskriptumi osa neist, kes saavad "uhke näoga öelda, et nemad pole küll kurjale allunud," lihtsalt sellepärast, et neid pole proovile pandud. Kui sind see "uhke" seal häirib, loe "tähtsa näoga" vms. a point jääb pmst selleks evangeelseks: las viskab esimese kivi see, kes on ise patuta (laiendusega "ja teab, et ta oleks patuta ka samas seisus nagu see teine").

      ma ei saa aru, kuidas oma privileegide möönmine mahatambitust tähendab. vastupidi, mumst on see hoopis "noblesse oblige" hoiak. mille vastand on "millal ükskord nähakse, kui halb on olla eestlane", milles ma ei näe midagi elutervet.

      Kustuta
    5. või siis tänulikkus vs. tänamatus. tänulik hoiak ei tähenda enese mahategemist.

      Kustuta
    6. mäletatavasti on mulle sama asja pärast hoopis kõrkust ette heidetud.

      [iseend kõrvalt vaadates: maru huvitav, kas ma suudan lõpetada enne, kui sa ise siia tagasi jõuad ja ma saan kinnitust, kas seletasin-põhjendasin-tõendasin piisavalt või pean edasi laskma. hommikuks on siis pikk-pikk tapeet valmis.]

      Kustuta
    7. Millest te ometigi räägite...????

      Ma tean, et sa loed raamatuid, liigagi hästi tean :)

      Erialane lugemine võib ju ka ometi kerge ja lõbus olla. Ja reaalsest maailmast kaugel eemal.

      Kustuta
    8. Kas on üldse olnud ajaloos periood, mil luulekirjutamise eest on makstud nii hästi, et inimene end rikkaks võis lugeda? Kahtlen pisut. Ehk et alati on valdkondi, milles toimetamine ei too nn heaolu mõttes palju sisse. Milleks kogu aeg vastandada?

      Kustuta
    9. Luulekirjutamine - on toonud sisse, kui on olnud helde patroon, kes on oma prestiiži jaoks vajalikuks pidanud, et tema õukonnas või "õukonnas" on luuletajaid. Ja aeg-ajalt sai mõnest teosest megahitt, aga põhiline on muidugi olnud patronaaž ja metseenlus.

      Aga kesse vastandab? kust otsast tähendab "ärme sülita teistele pähe" vastandamist?

      loomulikult on valdkondi, kus tegutsedes ei saa nii rikkaks kui mõnel teisel alal. miks peaks neil aladel tegutsejaid siis veel maha tegema ja neid laisaks sõimama? neid väheteenijaid on samuti vaja, parem siis just kiidaks neid, et nad oleks nõus oma asja vireledeski edasi ajama

      Kustuta
    10. mulle ei mahu pähe, et kui ma ütlen "väheteenijad ei ole tingimata laisad," või "diktatuuri käest põgenejad ei ole tingimata aremad kui meie," või minupoolest kasvõi "see, kes peksa sai, ei ole ise süüdi," siis keegi kuuleb selles ikka vastandamist, enesealandamist jne.

      Kustuta
    11. Ilmselt on mul siis kuskilt mingi lõik jälle lugemata või postitus aga mulle jääb kogu aeg silma see "nemad" ja "teised". Töö kõrvalt ei ole eriti aega, et kõiki neid rist- ja otseviiteid läbi lugeda. Te suudate kõik nii palju produtseerida ühe päeva jooksul :p

      Kustuta
    12. "teised" on lihtsalt selles tähenduses, et mitte-ise. kõik ülejäänud. minu suhtes on kõik inimesed, kes ei ole mina, "teised".

      postituses kasutasin kõige rohkem üldse "mina"-asesõna, nii et oligi mina - ja teised.

      Kustuta
  6. Mina ja imeharva? Enda arust vatran blogis üleliia sageli hoopis.
    A mulle ka pole üldse uusi blogisid ette sattunud, viimane oli Tilda ja tarakanid. Peaks tõesti vist rohkem raamatuid lugema..

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Head pole kunagi liiga palju :)
      Tilda ja Rabarber on mul juba listis

      Kustuta
  7. Oh, Rabarberibulvar on imeline! Kui Tilda blogi suureks saab, hakkab ka rabarberiks :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Issand, see oli nii armasti öeldud :) Rabarber on üks minu lemmikuid ka.

      Kustuta
    2. oi, aga ma avastasin nüüd Tilda (mõne postitusega varemgi silma jäänud, aga nüüd võtsin põhjalikumalt ette). Hea kirjutus!

      Kustuta
  8. kurat küll, ikka veel ei anna rahu (ma ikka üldse ei saa olla, kui minust valesti aru saadakse, nii et ma tõendan nad seejärel surnuks). ma ütlesin kommentaariumis eksplitsiitselt, et "selline asja eest, teist taga uhkustunne mind ei häiri /.../.
    positiivsed tunded on head. mind häirib ikka see, kui seda kasutatakse teiste mahategemiseks."

    ma ei näe, kuidas ma oleks seda selgemalt saaanud väljendada.

    a ju on sul enese mahategemise teema praegu nii südame peal, et näed seda igal pool.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ja mul on jälle õnnetumate süüdistamine nii südame peal, et see teema tuleb mul iga paari aasta või kuu tagant üles. a seda päriselt tehakse kah alatasa.

      Kustuta
    2. Ma arvan, et ma saan Sinust aru,
      Aga selles on täiesti õigus, et eks ma loen ja kuulan selektiivselt. Noppides välja midagi, mis on hetkel oluline ja tähtis.

      Ma ei tahaks siin seda diskussiooni jätkata (ma olen hetkel tööl ja ei saa keskenduda, nädala lõpus on rohkem aega, siis saab pikemalt).
      Aga mulle tundub, et mingist hetkest hakkab lisaks selektiivsusele mängima ka maailmavaade ning üldine isiksus.
      Mulle on jäänud mulje, et Sina oled avatud, intelligentne, empaatiline, salliv ja ehk mitte nii pragmaatiline. Ma olen seda kõike mitte ning pigem rohkem parempoolne ning konservatiivne.
      Kuna ma elan, töötan ja suhtlen nn diskrimineeritute keskkonnas, siis paratamatult lihvib ka see empaatat vähemaks. Kui kuuled iga päev, kuidas hädas ja viletsuses on süüdi riik ja teised.
      Mõne inimese puhul ilmselt ongi. Ja see, et mõnest saab eurosaadik, minister, tubli sportlane on pigem erand mitte reegel.
      Ja see kõik samuti mõjutab sõnumite vastuvõtuvõimet ja teatud osade võimendumist.

      Kustuta
    3. (blogger sõi kommentaari ära, proovin uuesti, vabandust, kui topelt.)

      sa oled silmnähtavalt intelligentne, ma ei saa aru, miks sa ise teisiti arvad. Dunning-Kruger?

      Maailmavaate erinevus on kindlasti olemas. aga ma puutun samuti kokku nendega, keda sa nn diskrimineerituteks kutsud, ja ei ütleks, et nad puha virisevad. Kes on viriseja, viriseb ka rikkana, kes ei ole, ei virise ka vaesena.

      Sinna gruppi kuuluvad ju kõik madalapalgalised ja töötud, ma tunnen ise mitut. nt inimesed kõrgharidust nõudval tööl, palk täiskoha eest 700 bruto või poole koha eest 300. või lasteaiaõpetaja (hmm, samuti kõrgharidust nõudev töö), kes annab kõrvalt keele- ja tantsutunde, et ots-otsaga kokku tulla. või ootamatult töötuks jäänu, kellel osa uksi on ees kinni, sest doktorikraadiga ei võeta mõne töö peale jutulegi, ja kes siis selle asemel käib usinalt vabatahtlikuks. ei süüdista nad midagi riiki (osalevad kaitseliidu kaudu hoopis riigikaitses), kuigi mõnikord tekib pika aja peale elupessimism.

      ja teistpidi - mõni, kes on olnud pikka aega töötu (ja vahel lausa nälginud, rääkimata, va sunnik, sellest teistele, nii et need ei ole teadnud, millal oleks talle hädasti vaja süüa anda, enne kui kokku kukub) või teinud alla oma taseme lihttöid - ja siis leidnud järsku endale sobiva töö, sest sattus kokku õige inimesega. on ta siis pärast selle töö leidmist parem kui enne või oli ta enne halvem inimene? sama inimene on, ainult õnnelikum.

      a ometi sihivad kõik "neil on lihtsalt halvemad genitaalid" rääkijad neid kõiki. mitte ei kritiseeri virisemise pärast, vaid teevad maha LIHTSALT fakti pärast, et nad on vaesemad. kõigile lasteaiaõpetajatele või omastehooldajatele vesi peale.

      khm, ega mu endagi sissetulek teab mis suur ei ole; mul on selle juures lihsalt väga mõnus elu, aga seda survet tunnen ma ometi küllalt, et aeg-ajalt tunda vajadust enda õigustamiseks selgitada, kui VÄHE töötunde ma oma sissetuleku saamiseks teen. Ja see on ju absurdne. justkui kõrgem tunnitasu teeks minust parema inimese.


      ega sa ometi niiviisi ei mõtle? tahaks loota, et sa ei ole siiski nende hulgast, kelle eest peab vestluses madalat palka või töötuksjäämist varjama.

      maru huvitav iseenesest, et sa ei tunne isiklikult ühtegi toredat madala palgaga inimest või töötut, mul on selliseid tuttavaid lademes (ja see ei ole isegi humanitaarharidusega seletatav, ka reaalteadlane võib töötuks jääda). Tallinna värk ja haritlased on rikkad, kui vähegi tahavad? kuigi ka Tallinnas peaks olema alamakstud ülikooliõpetajaid ja lasteaiaõpetajaid (möönan, alamakstud tähendab kummaski kategoorias ise summat).


      *

      muidu mõtlesin öise kommentaarihoo ajal: kui sa motivatsioonipuudust kurtsid, mispeale mina leidsin, et ma võiks osa ära anda - https://notsumaja.wordpress.com/2015/01/16/kehakeemia-vist-ikkagi/ - kommenteerimise järel mõtlesin, et näed, mis väikesed asjad mind üles suudavad kütta. Kas sa tõesti sellist kõikjal ähvardavat motivatsiooni tahaks?

      Kustuta
    4. aa noh. kui blogitutvust arvesse võtta, siis mind sa ju nagu tunnekski. ja ma teenin oletatavasti umbes kaks korda vähem kui sina (olles sealjuures oma leibkonnas põhiline rahateenija). ei tahaks nagu uskuda, et sa mind sellepärast maha kannad.

      Kustuta
    5. Tundub, et ma siiski pole multitaskingus nii kõva, kui ma arvasin ..:)
      asi kiskus nüüd kuidagi täiesti rappa.
      Uhkusest ja eelarvamusest sai jooksvalt Kellel on Venemaal hea elada...:) ;)

      Sa kirjutad
      aga asjad on niiviisi läinud, et ma ei pea selleks kuigi palju pingutama. Ma ei ole selleks teinud raskeid otsuseid, elan lihtsalt oma tavalist elu ja justkui muuseas tilgub sellest midagi sotssüsteemi ja kultuuri.

      Ja minu mõte oli lühidalt.
      Me ei tohiks oma panust pisendada, vaid peaksime iga väikse mõtte, olemise ja teo üle olema uhked.

      Kustuta
    6. OK. ilmselt olen ma praegu sellises faasis, et see uhkeolemine ei tundu esmavajadus - ja üldse ei tundu piinlik kirjeldada oma elu kui laisa inimese oma - , vbla mõni teinekord lingiks selle mõttega paremini.

      Kustuta
  9. a kas sa Muhukadri blogi tead?
    http://kirjads6gedatekylast.blogspot.com.ee/

    Elli kild on kah jube hea, aga kahjuks kirjutab harva:
    http://ellikild.blogspot.com.ee/

    Ja siis on Myrymi blogid, mul vahel läheb meelest ära, aga kui meelde tuleb, on hästi tore, kuidagi hingetuttavlik või kuidas nüüd öeldagi, kahjuks temagi väga tihti ei kirjuta:
    http://vadewo.blogspot.com.ee/

    VastaKustuta
  10. Viimati kirjutasin hoopis postimehele arvamusloo.
    https://superwoman.ee/2017/02/28/sotsiaalsest-vastutusest/

    Ilmselt sel kevadel kirjutan tihemini kui enne - selleks, et magistritöö kirjutamist vältida ja enda elu sisse mitte hulluks minna. Kirjutan isiklikult ja ümber nurga ja alati emotsioonipõhiselt.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jälle uus ja väga hea soovitus! Tänan!

      Kustuta
    2. wait mis? sa ei teadnud liisi blogi uut aadressi???

      Kustuta
    3. Ma olen üldse selline tähelepandamatu kuju, arvan et Kauri lugejanumbrid on kordades suuremad, kui minu omad :)

      Kustuta
    4. küllap siis ei teadnud vanagi, sest mina sattusin sinna uude blogisse vana aadressi pealt - suunas otse ümber.

      Kustuta
  11. Kui tohib teiste omi soovitada, siis Anu kirjutab nii toredasti. Ja tal on kanad:) https://seiklusjutud.blogspot.com.ee/
    http://trakyllmaolenjubaj2llekonvekal.blogspot.com.ee/
    http://osaline.blogspot.com.ee/
    Need on sul küll vist juba endal ka olemas.
    Ise olen nigel kirjutaja ja siis ka ainult käsitööst. Aga palju toredat lugemist leiabki käsitööblogidest. Boonusena veel imelised käsitööpildid ja -mõtted.

    VastaKustuta
  12. Kuigi sa oled (vist) kassiomanik, siis minu juurest leiab lihtsad olmelised koeralood. Hetkel küll vaid ühe pugejast eluka jutud, vanasti oli neid rohkem ja kass oli ka. Filosofeerijat minust ei saa, ma olen pragmaatik ja natukene töönarkomaan ka..
    Helgematel hetkedel koon ning siis satub blogisse mõni kudumisjutt, kasvõi teoreetiline. Ahjaa, ja Lätit on ka, sest mulle Läti väga meeldib :)

    Hingepiinad ja elumured on mul kinnises blogis ja sinna ma võõraid ei lase.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah KK, ma olen Su püsilugeja. Ma olen suur Rosina fänn ja ei jõua ära imetleda Su näputööd !

      Kustuta
  13. Mina rändan mööda Eestit - nii metsas, kui linnas, kui maal ja panen enda toredad kogemused kirja, et ka teistel oleks võimalik Eesti imelisi paikasid avastada ja külastada. Alustasime blogikirjutamist sõbrannaga kahasse selle aasta alguses ja ei postita just üleliia tihti (umbes kord nädalas), kuid ehk pakub selline diivanil istudes rändamine Sullegi huvi.

    Viimane postitus räägib Käbliku Pruulikojast ja õlleteost: http://www.estonishingblog.com/2017/02/kabliku-pruulikoda-olletegu-koos.html

    VastaKustuta
  14. Kui ma sul RRS voos ei ole, siis noh, ma ka kirjutan vahel. Eile.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma olen suur Putuka fänn. Ja ootan rohkem Su joonistusi :)

      Kustuta
  15. Kui on vaja vana head Vahtramäe Emili stiilis nalja, siis ma soovitan r6ivad.wordpress.com - sealt saab alati abi :)

    VastaKustuta
  16. Kuna siin reklaamiti, et oma blogi võib kirjeldada
    valehäbita, siis lausun, et minu ajaveeb
    nimega "Yellow Soap Opera Blog"

    http://martin.softf1.com/g/yellow_soap_opera_blog/

    on totaalselt mina-keskne, kus kirjeldan endale aktuaalseid
    teemasid läbi ise-enda pilgu. Minu pilgu üheks omaduseks
    on, et tarkvara-arendajana näen maailma reaalvaldkonna inimese
    pilgu läbi, üritades käsitletavat probleemi tükkideks
    lammutada ja lahtilammutatavas probleemis funktsioone
    ning struktuuri näha. Näen sotsiaalseid protsesse agentide süsteemina.

    Paljude väikeste tegevuste tulemusena toimuvad suur-protsessid
    on osade agentide poolt rohkem mjõjutatavad kui teiste poolt.
    Näiteks, postkontori töötaja kesk-venemaal mõjutab inimkonna võimalusi
    tõenäoliselt oluliselt vähem kui tuumarakette välja tulistada
    suutev USA president. Teisest küljest, sõjad ja majandus sõltub
    paljuski kasutada olevast tehnoloogiast ja tootmisest.
    Supermafia, kelle võimuses on vaid röövida("maksustada"),
    äridele kaikaid kodaratesse loopida("regulatsioon"),
    orjastada("kutsealused"), röövsaaki("maksutulu") oma ladvikule
    ümber jagada ning sisseoste teha(sõjatehnika, häälteost pensioni näol, jne.),
    ei suuda tegelikult pikas perspektiivis absoluutselt mingigi
    arendus-tegevusega hakkama saada. Kallid füüsika-laborid(CERN, Fermilab, jne.)
    on sisuliselt arendus-teenuste ost, mitte arenduse ise läbi viimine.
    Ajalugu on näidanud telegraafi, raudtee, aurumootori,
    Wright Brothers'i legendaarsete tulemuste ja isegi tuumapommi aluseks
    oleva uurimistöö näol, et tegelikult muudab inimkonna
    tehnoloogilisi võimalusi vaid skeem, kus kõigi "normaalsete inimeste"
    meelest laus-totter arendustöö investeering sooritatakse
    arendusmeeskonna oma enda majanduslikest vahenditest. Igasugu
    grandi-rahade korral on alati probleem, et arendusteenuste osutajad
    peavad oma projekti MÜÜMA ja kui heategevus-fondi haldurid nii jube
    targad oleks, et nad oskaks parimaid projekte välja valida,
    siis nad oleks ise arendajad, mitte fondi-haldurid.
    Supermafia röövsaagipõhise("maksutulupõhise") fondiga, niiöelda
    "riikliku teadusrahastusega", on aga korruptiivne olukord,
    kus sisuliselt ühed inimesed, teadlased, kes seda raha endale soovivad,
    otsustavad, et palju nad ise-endale konkurente tekitavad.


    Ehk siis, supermafia ladvik(parteid, valitsused) pole ainukesed
    olulised agendid sotsiaalsetes protsessides. Oma ajaveebis
    käsitlen teemasid vaatepunktist, mis arvestab ka erasektori agentidega.
    Illustratsiooniks sobib Android-telefonide ehk Linux'i arvutite
    operatsioonisüsteemi, Linux'i, autor, Linux Torvalds, kes
    tegi oma töö ära ilma grandirahadeta, tarnides parema tulemuse
    kui paljud operatsioonisüsteeme uurivad teadusgrantidega teadlased
    üldse tarnida suutsid.

    Kirjutan lihtsustamata, eeldades, et lugejad ise oma
    oskustele vastavamad artiklid välja nopivad. Publitseerin vaid
    siis, kui mul on tuju midagi publitseerida, s.t. mu ajaveeb
    on mõeldud olema jälgitav vaid uudisvoolugerite abil, sest
    publitseerimissagedus varieerub paarist artiklist aastas
    paari artiklini nädalas.

    Haldan oma ajaveebi osana ka tehnopoliitiliste linkide loendit:

    http://martin.softf1.com/g/yellow_soap_opera_blog/links.php


    Tänan lugemast :-)

    VastaKustuta
  17. Kirjutan vahel mõne raamatu, lavastuse, filmi kohta. Vaatan neid tegelikult palju rohkem, kui kirja saab. Mõne üksiku arvamuse olen tegijate tellimusel ka kirjutanud.

    Olen 200% amatöör, seega luban endale lahkesti arvata seda, mida parasjagu arvata luban :)

    http://kogutudeosed.blogspot.com.ee

    VastaKustuta
  18. Mulle jäi see postitus millegi pärast täna silma. Mõnda aega on küll ilmumisest möödas, kuid kasutan ikka võimalust.
    Siin on mu lugemisblogi viimane postitus: http://midaheliluges.blogspot.com.ee/2017/10/r-templar-rikkuse-mangureeglid-oktoober.html
    Nagu pealkiri ütleb, siis selles blogis tutvustan lühidalt loetud raamatuid.
    Teine blogi on Minu ilus elu maal, kus räägin elust 4 lapsega ning tegemistest kirjanikuna: http://minuiluselumaal.blogspot.com.ee/2017/10/matu-raagib-oma-ilusast-elust-maal.html
    Loodan, et ehk on neis blogides midagi huvitavat lugeda :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan, et jagasid :) Ma olen väga suur lugemisfänn ja kõik raamatublogid teevad mind rõõmsaks :)

      Kustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!