Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

teisipäev, 3. september 2024

Uus septembrikuus


Selle sügise hitt tundub olevat kurgidieet. Teineteisega mitteseotud allikad on seda sõltumatult kinnitanud. Uus on unustatud vana.

Avastus. Mu sammulugeja arvestab kiikumise sammudeks ( õel naer)


Mind ajab närvi, kui ai vastab küsimusele " guugelda, pane otsingusse.." 

Täna oli väga hea genAI koolitus, kus selgus (üllatus!) et viga on minu kehvas lähteülesandes. Kas see pole nörritav. Ma kasutan ai -d, et elu oleks lihtsam. Aga selleks et oleks lihtsam, tuleb kõvasti vaeva näha...

 

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!