Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 13. aprill 2022

Õudne


Ma laenan oma sõbra teksti, sest ma arvan samuti. 


Kallis ekre valija. Palun ära vali rohkem neid inimesi. Kui sa seda ikka teed peale selliseid sõnavõtte, siis järelikult sa mõtled samamoodi ja kiidad selle heaks. Ja me ei saa enam sõbrad olla. See teeb kurvaks.


9 kommentaari :

  1. Ma pole küll ekre valija, aga Sa põhjustasid oma ebamäärase viitega uudishimu. Ahsoo, see vist...? No ega ma sellest konkreetsest allikast midagi eriti paremat ei oodanudki. Millegipärast ei üllata üldse.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Täna keskpäeval esines Riigikogu eest oma pöördumisega Ukraina president Volodõmõr Zelenskõi, kes muuhulgas tänas Eestit mitmel korral Ukraina riigile ja rahvale osutatud abi eest.
      Ja mõni tund hiljem esines EKRE aseesimees Mart Helme Riigikogu kõnepuldist sellise avaldusega: "/.../ Ukrainast tassitakse meile sisse nakkushaigusi, mille kohta me oleme arvanud, et neid Eestis enam ei saa kunagi olla. Ei, nad tulevad meile tagasi, sest kümned tuhanded inimesed tulevad ja toovad nad meile siia. Aga nad suhtlevad meiega. Need naised, noored naised, me ei tea, mida nad siin tegema hakkavad. Võib-olla sajad tuhanded naised nendest hakkavad prostitutsiooniga tegelema."

      Kustuta
    2. Päriselt?? See ei ole libauudis???
      Issand jumal. Sõnad saavad otsa.

      Kustuta
  2. Jah, see arvamusavaldus on kohutav. Tahtsin ka ise sellest kirjutada, aga seda pole mõtet paljundada. Ma tahaks loota, et iga EKRE valija, kellel on veel natukegi südant sees, saab aru, et see on nii üle võlli, et...

    VastaKustuta
  3. Lugesin ja ei uskunud oma silmi, ja siis nad imestavad, et langevad reitingutes??? Täna visati Võrus üks naiskodanik operatiivselt esiteks EKRE'st ja siis volikogust välja - levitas sotsmeedias vene propagandat.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mulle tundub, et siin kehtib sama, mida üks Ukraina sõdur siiralt ütles: meie sõdimise teeb kergemaks see, et venelased on väga lollid. Tundub, et Vene mõjuagentide kohta kehtib sama.

      Kustuta
    2. Ma ka olen nii mõelnud. Kuskilt peavad ju ometi praod hakkama tekkima ja valgust läbi lekkima.
      Tervitustega, Kellakagu

      Kustuta
    3. Võrus (väidetavalt, sest registris on ta siiani) nii erakonnast kui volikogust sule sappa saanud inimene on ehe illustratsioon ütlemisele "mis on lubatud Jupiterile, pole lubatud härjale"
      Kosmeetik (kelle eelmine kuulsuse veerandtund on seotus vaktsineeritud inimeste teenindamisest keeldumisega), kes jagas Mardiga võrreldes siiski tunduvalt vähema jälgijaskonnaga foorumis lollakaid "aga nemad teeved ju ka!" klippe lükati poliitikalavalt kolinal maha, Mardi ümber kogunes tema nilbe sõnavõtu järel monoliitne jüngrite müür.
      Vastik.
      Mitte, et Võrus ülekohut oleks tehtud, seda mitte.

      Kustuta
  4. Selline ongi see heidutamine. Enesetunne sõltub ainult sellest mis parteist info tuleb.
    Kõigi EKRE valijate üle tuleb kohut mõista ja nad vangi panna.Põhimõte on selles, kui sa meiega nõus ei ole oled automaatselt kurjategija.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!