Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

teisipäev, 26. jaanuar 2021

Naistepäev


Ei midagi olulist, lihtsalt loba
Ma lubasin endale, et ei kirjuta postitusi, kui mul on kas palju tööd või paha  tuju ja praegu on mõlemad.

Aga ma ei saa. Sest üks mõjukas daam muutis mu tuju pahaks..:) ja ma ei saa aru, miks selline asi ikkagi toimib ja kuidas ( ka mina saaksin selliseks)

Ma olen sellest, mis muudab inimese minu meelest mõjukaks, varem kirjutanud ja ega me tookord teineteisest aru ei saanud.

Vikerraadios lastakse inimestel oma arvamust avaldada, ja Kaja on endiselt "tüdruk". Mitte tädi, proua, memm, naine, daam. Vaid tüdruk, plika.
Maris ei ole tüdruk.
Mul on endal elus olnud 2 juhipositsioonil olnud plikat: pisikesed, haprad, peenikesed naisterahvad, kel seevastu oli oi-oi kui suur mõju. Nii et ei ole see kinni kaalus või vanuses. Vaid.... kust see karisma siis tuleb? Miks me kuulame üht vastuvaidlematult ja teise jutu laseme ühest kõrvast sisse ja teisest välja?


Naisinvestorite Klubi FB grupis oli hiljuti üks hea postitus. Kui palju me teame naissoost tippjuhte. Pakutud variantidest saan aru, et sõna "tippjuht" on tegelikult laiema tähendusega. Kelle jaoks avaliku elu tegelane, kelle jaoks inimeste juhtija, kelle jaoks finantsvoogude suunaja, kelle jaoks mõjuvõimu omajad.
Näiteks poliitikud, juhatuste liikmed... jne. on nad tippjuhid?
 
Nt. suurem osa koolidirektoreid ja hüpermarketite juhte on naised, kes reaalselt kamandavad mitut sada inimest. Pea kõikide põllumajandusega seotud on ettevõtjad. Ja nende hulgas on palju naisi. Neid me üldjuhul tippjuhtideks ei loe. 

Kuna blogi on jäävam kanal, kui FB, siis kirjutan seal loetletud nimed siia. Need naised on väärt tunnustamist nii ehk naa. 

Anne Erm Jazzkaar

Anne Mere (HKS), 

Anne Samlik Estravel

Anneli Ohvril, Kadi Kenk (World Clean.up).

Annika Veimer Tervise Arengu Instituudi juht  

Anne Velt (Hopneri maja Tallinnas, Vanalinna päevade peakorraldaja), 

Eva Pedjak Cronimet Nordic OÜ

Eva Truuverk (Rohetiiger, World Clean-up esimene juht), 

Garmen Tabor (Ugala), 

Gristel Tali Telema 

 Helen Sildna (TWM ja Station Narva), 

Irene Käosaar - Integratsiooni Sihtasutus

Ingrid Arus Nord Pool

Janne Andresoo  Rahvusraamatukogu peadirektor 

Kadi Lambot Confido

Kadi Raudalainen (Fenno Ugria),  

Kadri Kiisel, LHV

Kadri Land, Tallink

Kai Realo Circle K

Kaidi Ruusalepp (Funderbeam) 

Karin Otter, Astra Zeneca

Kati Kusmin Riigi Kinnisvara CEO 

Katre Kõvask, Tallink

Katrin Niglas (TLÜ teadusprorektor). 

Katrin Reinhold - TEHIK

Kertu Orro  Eesti Kontsert, 

Kertu Saks (nüüd Kultuurkapitali juhataja, enne Energia Avastuskeskuses) 

Kirke Saar (Nordic Investment Bank CIO, enne Telia), 

Kristel Kruustük (Testlio)

Kristel Volver - Up Invest

Kristi Hakkaja, Moderan

Kristi Lomp (Selveri juht)

Kristi Sisa, väärtpaberikeskus

Kristiina Alliksaar (Vanemuine)

Kristi Klaasmägi (Noored Kooli SA);   

Kätlin Alvela Häirekeskuse peadirektor    

Leida Kikka Samelin

Liina Kikas Estko AS 

Liis Ristal (Wolt Baltic tegevjuht)

Maarja Pärt Heathmont OÜ 

Mari-Liis Rüütsalu Ekspress Grupi CEO ,

Meelike Paalberg (Itella)

Meeri Rebane, Inzmo

Merike Saks (Elron)

Pille Pokk (Sangaste Linnas)

Piret Miller Olerex

Piret Mürk-Dubout (Tln lennujaam enne, nüüd Tallink), 

Ruth Oltjer Chemi-Pharm

Siiri Lahe, Estonian Cell 

Tiina Lokk Pöff 

Triin Kask (Nevercode)

Triin Kõrgmaa (CEO Salvest), 

Triin Uustalu (Veriff); 

Ulla Illison, Haridus ja Noorteamet

Ursel Velve (Mainor Ülemiste) 

Vilve Vene Modularbank

Virve Jõgeva Glamox,   












Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!