Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

pühapäev, 24. jaanuar 2021

Nädalavahetus

 Ahoi, kosmos ! 


Mida sina eile tegid? Mina, näiteks, töötasin kolme tunniga välja keskkonna ministeeriumi uue strateegia. Märksõnad RMK uute tuluallikate leidmine, kaheaastane raierahu, uued energiad, põllumajanduses ja tööstuses tekkiva metaani ja jääksoojuse ärakasutamine, mahenõudluse tekitamine, it sektorist mõjuuuringute algoritmi tellimine, biojäätmete kogumise programm ja teavitus jne Anna, Tõnis, teada, kui abi vajad.

Liinale soovin siiralt jõudu. Lubasite eestikeelset lasteaeda. Tehtagu. See on oluline.


Ja siis ma mõtisklesin, et miks võetakse Tuule ja Karnau asemele taas kaks taati. Kus on noored, venelased, naised ?

Rahvusringhääling?!!

Jah. Ma tean. Ma ise ka juurdlen pidevalt, et miks ma normaalne ei võiks olla...


Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!