Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

teisipäev, 26. aprill 2011

Uniullike

Huvitav, kes leiutas magamise? Milline ahvlane julges ööseks, kui kiskjad ringi luusivad, esimest korda silma kinni panna.
Või magati seniks, kuni kaitsvad seinad leiutati, hoopis päeval. Et eellane oli nädalajagu ringi tõmmelnud ja siis ühel päeval murdis soe päike ja väsimus maha.
Ning teised eellased vaatasid, et ohoo- päris lahe, prooviks ka?

2 kommentaari :

  1. Ma lugesin kuskilt, et elusorganismide vaikeolek ongi magamine, ja selline uuendus nagu ärkvelolek eksisteerib ainult loomariigis ja on tasapisi pikemaks ja huvitavamaks arenenud.

    VastaKustuta
  2. see kõlab (minu puhul) küll loogiliselt:)

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!