Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 23. november 2009

Tüdrukud, Naiste nimedega laulud. Laulud naiste nimedega.

Ühel võistlusel oli vaja nimetada eestikeelseid laule, mis nimetavad mõne naise nime. Nagu ikka, kui vaja, siis on pea tühi. Ajaloo huvides panen siis oma mõttetöö vilja kirja. Kes oskab täiendada, siis palun (vähemalt ühe rea peaks suutma sellest laulust ka ümiseda)..:)
  1. Aile-Lii, oled kaksikrõõm (Joala)
  2. Aino on ainus (Singer Vinger)
  3. Aino- sa oled võõras minu jaoks (Kalle ja Astra, originaal " i know, i know))
  4. Aleksandra (blond Aleksandra Valgrelt; tulid kui ime võluvaim neid...)
  5. Alice (istun aknal loojumas päev...)
  6. Amanda (tuleb maanteel lüpsik käes, Päratrust)
  7. Angely (Ardo Juhkov, originaal Ricardo Fogli) 
  8. Angelique- sind näen ma jälle.. Karmel Tennosaar
  9. Anna (tädi Anna, kui oma pärijaks teed mind)
  10. Annabel Mr Lawrence
  11. Anne (…miniseelik, mini-mini seelik)
  12. Anne-Mai (kui keegi teab, siis ütelgu vaid…) 
  13. Anne, Maie (Järvakandi reilender.)
  14. Anne-Mettel on üks väike armas plaadipood, seal ta müütab kõike.. (Heli Lääts) 
  15. Anneli.. mu vallatu, hell laululind.. Rein Tuus
  16. Annika (väikses köögis üksinda....Smilers)
  17. Anzelika, mulle andesta (Polyphon)
  18. Ave Maria (vanu laule hea on laulda.....Mait Maltis; Orumets)
  19. Barbara- ta ootas tuult
  20. Carmen (minu Carmen on imeväärne neid…., El Bajon)
  21. Carmen (tantsib pubides, Terminaator)
  22. Carol, kullake hea, sinu soove ma tean
  23. Charleen (Terminaator)
  24. Cindy, Dagölt 
  25. Clementine (olin kaevur, kord Montanas...)
  26. Delilah(sammun kesk ööd, tuules püüan lohutust leida...)
  27. Dolly (hallo, Dolly…)
  28. Dolores ( Mait Maltis   ootan sind Dolores vaid,..)
  29. Doris (Dostojevskilik, Vennaskond)
  30. Eerika- Untsakad
  31. Ella (Kell, VLÜ) 
  32. (Nõia-) Ella (seitse vanatüdrukut)
  33. Elsa (kaks armastajat kohtusid)
  34. Emmanuelle- Üllar Jõrberg võ siis... jälle sul eües on käidud:)
  35. Eneken (VLÜ)
  36. Erika (Valgre)
  37. Felicita (originaal itaalia, samaja milaja russkaja devutska)
  38. Galja (jää, hüvasti, Galja..)
  39. Gloria (võiksid vahest jätta tunded puutumata)
  40. Heidy (Tõnis Mägi, olgu päev või olgu öö sind otsib mu silm)
  41. Helena Wanje (Genialistid)
  42. Helmi (Valgre, mulle õpeta, kuidas saab kord minust tantsija)
  43. Imbi (Kuldne Trio mulle õpeta, kuidas saab kord minust tantsija)
  44. Irma(su silmades on sillerdamas saladustejärv...)
  45. Jennifer (Black Velvet- vm Lõhmuse band)
  46. Johanna (tantsi, hopp..)
  47. Josephine (Hallo,…)
  48. Julia (juustupoest)
  49. Juulia, truudusetu Juulia Untsakad 
  50. Juuli- Ervin Lillepea ja Raster
  51. Kateriine, sul on väike aed- Toivo Nikopensius
  52. Kati karu(kas teist keegi aru sai...)
  53. Katja (õunapuudel puhkes punaõisi)
  54. Kertu (tere, Kertu), Chupacabra 
  55.  Kirsti elab Reykjavikis, pakkis kohvrid lihtsalt läks, nagu palju teisedki siin, nüüd vaid harva ... Ainult mina olen veel siin. Chalice.
  56. Klaara ( ja Karla- Untsakad
  57. Klaara ja Veera (Narva linnast)
  58. Lea – kas oled Leo või Lea, Singer Vinger
  59. Lea (kohv koorega, Lea on hea ta sinu soove teab- Eldorado)
  60. Leida ( Kuldne Trio, )
  61. Leyna- mda lubama sulle...
  62. Liidiale (Tõnis Mägi)
  63. Liina- väike Liina, Kalmer Tennosaar
  64. Liis (maga väike Liis), Tõnis Mägi
  65. Liis- Hei, Liis (Jude)- Ivo Linna
  66. Liisa – päikseline naine
  67. Liisi ( Brasiilias, VLÜ)
  68. Lilli (kui vaikne muusika mängib)
  69. Lilly (sõbrad ma pean minema.., Krieger)
  70. Lily- Marleen, mu neid L-M...
  71. Linda (lenda-lenda Linda,.. Kuldne Trio, originaal Brother Louis; modern talking)
  72. Linda, Linda (su ümber tants vaid käib)
  73. Lola ( Mati Nuude uskuda ei suuda ma. Lola, oo, Lola, et lahkusid mu juurest sa) 
  74. Lola, kes seal õues mind ootab (Fix)
  75. Lucia (Santa Lucia) 
  76. Lucia (Bella Ciao)
  77. Lucille (seepärast lahkus..)
  78. Maia- Hellad velled
  79. Maie (ma sõnnikusse hargi lõin ja silmadega Maiet sõin…)
  80. Maie, Aino (mul meelen kuldne kodukotus)
  81. Maiu (on piimaauto)
  82. Mall (Meie Mall, A.Oit, H.Karmo)
  83. Malle (süda tuksub tuks-tuks-tuks…)
  84. Malleke (.. on kena neiu, õitseb nagu roos, Kukerpillid)
  85. Mamma Maria
  86. Mann (jää jumalaga Mann…)
  87. Mann (alati olen mina lustilik)
  88. Mann (pill see hüüab kiiksat-kääksat)
  89. Manni ( …tule mulle Manni)
  90. Manni ( terve vald oli kokku aetud…)
  91. Manni (sauna taga tiigi ääres)
  92. Mannike (tule õunapuu alla) 
  93. Margareeta (on kui tuike vaga)
  94. Mari (suur Mari ja pisike Peeter) 
  95. Mari (mäeotsa talu)
  96. Maria (jääb seltsiks sulle päikene)
  97. Maria (saabub see päev, mida viimsena näen)
  98. Maria (West Side story)
  99. Maria Elena (sind kui kuulen laulmas ma..)
  100. Maria Louisa ( Jaak Joala, vastu külmi rannakive..)
  101. Maria- üksinda on ta seal selle väikse saare peal, Steinfeldt
  102. Marie, Marie (kui sul koolitöö on tehtud) 
  103. Mariett ( mu põlvel istus Mariett)
  104. Mari-Eliisa (saarelt, sealt kaugelt saarelt…)
  105. Marina sa päikese endaga tood
  106. Marta 
  107. Mary Helen- kannan sind kätel, mis vajad sa veel 
  108. Mary Jane- Blind
  109. Ma-til-da (.. ja kõik su raha viib, Kukerpillid)
  110. Matilda (tantsib Matilda)
  111. Meeri (punapea)
  112. Meeril oli väike tall
  113. Merylou (Orumets Hello Merylou, naerusuu, kord salamahti sinust laulu lõin) 
  114. Miina (olen ilmas palju nännüd)
  115. Minna (.. ja Ritter, VLÜ)
  116. Minni ja Manni meie lähme vanni
  117. Mona Lisa (miks Mona-Lisa naeratab)
  118. Moonika  (ja moonid)
  119. Netti ( naabri Netti, kallis Netti)
  120. Niina- vaid sina, Niina (Valgre)
  121. Nikita (nimeks on, nime tean, kuid ei tea, kes ta on.Kui sulgen silmalaud...)
  122. Paula sul on poisipea
  123. Pille-Riin kohtume me täna siin...
  124. Rahel (kunagi teenisin 60 rubla)
  125. Renata (ei saa sind jätta vaatamata)
  126. Riina (Valgre) 
  127. Riiva ( nimeks pandi)
  128. Roosa (Kuldne Trio, metsiku roosi "sountrack")
  129. Roosi-Roosi  kohevaks sa mindki poputa...
  130. Rosalinda (on Rosalinda nimeks tal…)
  131. Rosamunde (Kuldne Trio)
  132. Sally Brown (VLÜ)
  133. Sandra Dee (Greasest)
  134. Sandy, sa ju näed (Greasest)
  135. Sirje (sa oled hiigelsuur... Kuldne Trio)
  136. Sirts (sai suvehakul 16 täis…) 
  137. Sofi ja Fifi (untsakad)
  138. Stefani ( üheksast viieni... Supernoova) 
  139. Suliko, otsisin su hauda ma siin...
  140. Susanna (ära nuta enam eal..)
  141. Susanna, miks sa mulle musi ei anna…
  142. Susann ( vaikus meie ümber hiilis… Kollane allveelaev G)
  143. Zoja, mu arm (insener Garini hüperboloid- Vennaskond)
  144. Teele- Väike Teele, Tuberkuloited
  145. Teesi, Teesi - Untsakad
  146. Tihemetsa Tiina, ei pole kuulnud...
  147. Tiiu Talutütrekene
  148. Tiiu- Tiiu (Sole mio, sa minu päike.. Valgre)
  149. Tiiu, Viiu, Malle….. Vanemõde
  150. Triinu ( sina oled, sina oled Lepatriinu, mina olen mina olen Päris-Triinu)
  151. Valentina tvist 
  152. Viiu (lutika Viiu, kes tõi riiu)
  153. Viktooria

vaata ka laulud suvest  ja kevadest

8 kommentaari :

  1. Väga põhjalik. "Lutika-Viiu" siiski puudub ... Vana klassika. Või on see liiga vana? Kokku ca 100 salmi, refrääniks: "Oi Lutika-Viiu, oi Lutika-Viiu,/ kes alati majja tõi tüli ja riiu."

    VastaKustuta
  2. "Leena" on Generaator M-i laul:)

    VastaKustuta
  3. Anne, Maie (Kui saabuvad pikad ja pimedad ööd)
    Clementine (Olin kaevur kord Montanas)
    (Nõia-)Ella (Seitse vanatüdrukut)
    Elsa (Kaks armastajat kohtusid)
    Galja (Hüvasti, Galja)
    Klaara ja Veera (Narva linnas üle oja)
    Lucia (Bella ciao)
    Maie, Aino (Mul meelen kuldne kodukotus)
    Maie (Kui lõppenud oli päevatöö)
    Mann (Alati olen mina lustilik)
    Mann (Pill see hüüab kiiksat-kääksat)
    Margareeta (on kui tuike vaga)
    Mari (Mäeotsa talu)
    Miina (Olen ilman pallu nännü)
    Rahel (Kunagi teenisin kuuskümmend rubla)
    Roosi (Kord olin maal ma seakarjus)
    Sofi (ja Fifi)
    Suliko
    Üsna palju tsikke on selles Untsakate laulus, et "Ikka Emma esmaspäev, Tereese teisipäev..." :)

    VastaKustuta
  4. olin kaevur kord Montanas ...
    Oo, mu kallis, oo mu kallis, oo mu kallis Clementine

    VastaKustuta
  5. Väga super- ma neid ei pannud, mida ma ei teadnud ja mille kohta ka internetist midagi ei leidnud- aga suur-suur tänu!

    VastaKustuta
  6. Natasha (Kord sumises meil samovar...)
    Valentina (J.M.K.E.)
    Carmencita (vms, üks VLÜ tango)
    Olga, Wilhemina, Lilli, krt mõned olid vist veel (Untsakad, mu viimne laev oli inglis-boks)
    Evelin (Jim ja Evelin, Tätte)
    Bonnie (Kosmikud, Bonnie&Clyde)
    Rapi Reet (Laimjala pullilugu)
    Kata (Ma lätsi läbi Sergo küla - siis ütel´Ivvo minnule, noh Kata, kuis siis on?)
    Kus käisid väike Annake
    Liispet, mamma armas laps.
    Iida (kaks armastajat kokku said...)
    Kas sul on üks vana Ann, kas tal on ka kohvikann
    Oo, Isabella, sind vaid armastan, oo Isabella, sind ja õlut ka
    Eva Black. Sõnu pigem ei lisa.
    Eleanor - kollane allveelaev
    Kallis Mari, kaugel elad

    Ehh kuram, hiljaõhtul panen veel juure.

    VastaKustuta
  7. Telci listist tean ma vaid Eve Black-i :)...
    aga tänan igal juhul!

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!