Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

reede, 28. juuni 2013

Suvelaulud. Laulud suvest

Tänud kommentaatoritele, muudan endise alguse ära.
Aga väike sohk on ikka sees. Aga päriselt ka - kui on lilled ja liblikad ja linnud ja inimesed on rannas või kastemärjas rohus jaaniööl. Siis ON ju suvi? 
  1. Anne Veski "Suveaeg, suveöö"
  2. Anne Veski " Veel.. suve nukker.."
  3. Apelsin Jaaniöö imedeöö 
  4. Apelsin Kodu ja ristikhein... on suvi ja puhkab tuul
  5. Ardo Juhkov Selle suve tuul
  6. Best B4 Suveöö tuliseid tundeid toidab 
  7. Birgit Õigemeel Eestimaa suvi on käes
  8. Black Velvet Jennifer ... suveöö valgus 
  9. Black Velvet Kingitus... ootan suve ja sind
  10. Boris Lehtlaan Päike on hõõguvalt kuum liivasel rannal..
  11. Chalice, T-Boy & Kozy - "Eesti suvi", see on suvi mees, see on suvi, mees...
  12. Code one - Sellest saab meie suvi
  13. Code one-  On küll hilja... kestab suudlus kui suvine päev
  14. Connectors Suvi päike ja vabadus
  15. Cool D Suvi on käes
  16.  Estin - Suvine Lau
  17. Fix Ulila suveaed 
  18. Dagö Summer...sinu jaoks suvi on alati summer
  19. Grete Klein Päike ja Tuul,  + veel 10 samasugust laulu
  20. Getter Jaani &Koit Toome Valged ööd 
  21. Getter Jaani Suveööde kuumuses
  22. Greasest Suveööd (suvesuhe)
  23. Haapsalu valss: On haapsalus lõikuskuul ilus
  24. Helgi Sallo Kollase liblika suvi (Ojakäär)
  25. Hellad Velled Suvevihm (Lillelõhnadest tulvil see magus soe suveöö..)
  26. HU?- Linnasuvelaul
  27. HU? UV faktor 5 ....Kui väljas hõõgus suvepäev
  28. Imeilus suvepäev, Eesti raadio meeskvartett  (tal meeldib kirjute paatide rivi...)
  29. Ines- Suvi on veel ees (ma vaatan päikesekella...)
  30. Ivo Linna, Kui käes on jaanipäev
  31. Ivo Linna, Rock-Hotel. Päikene paistab ja löoke löörib, kätte jöudnud suvi! Suvi.
  32. Ivo Linna Laintesse heidan end ...soe suvepäev lihtsalt randa sind tõi
  33. Ivo Linna Las suvi lennata
  34. Ivo Linna Taas punab pihlakaid... kuid suvi soe ei iial meelest läe
  35. Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi.. 
  36. Jaak Joala - "Suvi- vallatu suvi"
  37. Jaak Joala Suveöö,
  38. Jaak Joala Suvemälestus (Mööda majadest ja ustest, mööda tänavate reast...)
  39. Jaak Joala Suvehari südalinnas ( Hot town, summer in the city...) 
  40. Jaak Joala Suvi talves, laulda sulle võin möödund suvest veel...
  41. Jaak Jürisson Suur suvi.(Rannapi laul)
  42. JMKE ( ilmselt on keegi veel esitanud Et on suveaeg ( Gershwin, Summertime )
  43. JMKE Valge liblika suvi
  44. Justament Suvetiir
  45. Karavani "Suvelaul" (Suvel süttib eimillestki süda...)
  46. Karavan Pärlipüüdja
  47. Karavan Me armastame suplemist 
  48. Karl Madis Sa oled tuul ja päike ja naeratus suul...
  49. Karl Madis Suveromaan Kõrge temperatuur, otsin varju ma puult....
  50. Kasatšokki keerutades...mis kasu oleks suveööst
  51. Kuldne Trio Pärnu suvi...suvi läind sa jätsid mind üksinda
  52. Kurg Sirje ja Rein, Jaaniöö
  53. Laulu lõpetus ( ot-ot-ot ot otsa lõpi.. mina laulan selle suve) 
  54. Laura Südasuve rohtunud teed 
  55. Liisi Koikson Suveks Pärnu
  56. Lowry Suvi..annab põhjused hulluda
  57. Mait Maltis Rannaliival
  58. Marju Länik Suvekuninganna
  59. Marju Kuut Kuum suvi ... kuum on suvi alles ees, kuum, ei lõppu näha veel...
  60. Marju Kuut Sa tulid augustis 
  61. Mati Nuude Suveöö, kuu kuldses järves puhkab...
  62. Mati Nuude Suvi.. on rõõmu täis, naeru ja armastust
  63. Ma vaatan paadist kiikriga.. kui suisel ajal Saaremaal
  64. Meie Mees Soe suveaeg
  65. Mr Happyman-Suveparadiis 
  66. Nemo Kohtumine Jamaikal.... Hing on hell, pea kohtan sind taas...Kui kätte jõudmas on suveöö
  67. Nexus Suveöös 
  68. Paha Polly Suvi on surnud
  69. Paha Polly Tule ja leia, ...Suvi!
  70. 2 Quick Start Kolm soovi... Suvi meeletuks meid teeb
  71. 2 Quick Start See on suvi.. lõõskav päikene on peidus su silmades
  72. Quando... Kas sind suvepäikse käes...
  73. Tarmo Pihlap Alice.. suve soojus seal hellitas meid
  74. Terminaator Juulikuus lumi on maas...
  75. Toivo Kurmet (Virmalised) Suvehääl
  76. Tõnis Mägi Ilus oled isamaa (on suvehommik, sajab..)
  77. Niki - Selle suve laul.flv (suvi käes, soe on päev)
  78. Niki, Äike , päike
  79. Olev Vestman  Väsinud suvetuul
  80. On silmi siniseid ...su silmis nägin pisut suverõõmu
  81. Orelipoiss 4 jäätist
  82. Regatt Suvepäev, päikest särast silma...
  83. Rohelised niidud .. suve nukker lõpp on käes 
  84. Shanon Üksinda... suve valgeimal ööl pole aega... 
  85. Silvi Vrait Ma marsin lauldes läbi suve 
  86. Singer Vinger Sirts sai suvehakul 16 täis..
  87. Singer Vinger Tilu-lilu, suvel soe ja talvel vilu....
  88. Smilers, Mina, Pets , Margus ja Priit .. see on see mis suvest teeb
  89. Smilers Päike ja Pärnu tüdrukud Ilma nendeta suvi on võimatu -
  90. Sobe Suvetuul. 
  91. Super Boys "Nüüd suvi käes"
  92. Urjala jaaniöö 
  93. Ursula Tiffer
  94. Vello Orumets Lained, päike ja tuul
  95. Vennaskond Suvi, Vainola "Teatriõhtust"
  96. Virmalised Naer... Suvi kadund käest,...
  97. VLÜ Suvitusmaja

    Valgre
  98. Pärnu ballaad, Valgre ( suvi nii soe, asfalt sulas linnas..)
  99. Mul meeles veel on suveteed... 
  100. Saaremaa valss  Valgre 
  101.  Suveöö serenaad Valgre

  102. lastelaulud:
  103. oh kuis armastan olla suvel, supelrannas ma teiste seas....
  104. Ah, et kes olen ma? Suvi, kes muu:  (A.Oit)
  105. taevas paistab päike, olen lõoke väike 

    malevalaulud
  106. Vaata kui ilus on hommik...see suvepäev nii kaugeks jääb, jääb alles siis kui...
  107. Oruveski
  108.  Ma tunnen metsamüha.....olen suvelaps
  109. Suvi suur kui maalritöö
  110. EÕM hümn....paitab suvepäike palgeid 
  111. Mõnusam on malevas....suve saab veeta oleskledes ka, aga mõnusam on malevas
  112. Suvemuinasjutt meile jääb...mulle meelde jääb
 vaata ka laulud naistenimedega
ja kevadlaulud

<

14 kommentaari :

  1. Vahva nimekiri, aga ma ei leidnud siit "Rohelised niidud" (suve nukker lõpp on käes...), minu üle aegade lemmiksuvelaul. Esitab meeskvartett koosseisus, Eri Klas, Uno Loop, Kalju Terasma,, Arved Haug.

    VastaKustuta
  2. Gershwini "Summertime" on ka eesti keelde tõlgitud.
    Super Boys "Nüüd suvi käes"
    Vainola "Teatriõhtust" on "Suvelaul", ka Vennaskonna lauldult
    Paha Polly "Suvi on surnud" ja "Tule ja leia"
    Dagö "Summer"

    Tähestikujaotuses on väike aps sees?

    VastaKustuta
  3. Untsakad, "Kiigem2ed", Urbidel oli ka yks Suveohtu nimeline lugu vist

    VastaKustuta
  4. Ja ma ei leidnud sellest nimekirjast laulu, mida olen terve päev oma äia palvel otsinud. Elmaris on paar viimast päeva esitatud mingit uut Suvi jälle käes vms nimega tantsulugu naisterahva esituses, mis räägib rannaliivast ja tantsimisest ja otseloomulikult suvest.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Njah, tuvastamiseks on sellest natuke vähe. Vähemalt üht rida peaks teadma...:)

      Kustuta
  5. Küsin siit, mitte aastaid vana sissekande alt:
    "Tüdrukute" laulude all kirjutab Telc, et on selline laul:
    Iida (kaks armastajat kokku said...)

    Ma ei leia ühtegi viidet sellisele. Aga tahaks, sest mul on sellise nimega laps ja oleks tore teada, kui temast on laul. Kas keegi oskab aidata?

    Su laulu-salv on aga hämmastav. MIKS sa neid nii palju tead?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tead, isegi imestan, miks mu mälu on täis sellist pahna, selle asemel et olulisi asju meeles pidada..:)
      Ma olen elus palju laulunud. ju seepärast
      u 90% nendest suudan ma ümiseda- kaasa laulda. ca 10 on sellised, mis interneti teel leitud ja nüüd alles tuttavaks saanud

      Kustuta
  6. Leidsin ise - http://www.kihnupoisid.ee/?inc=32&laul_id=647&
    :)

    VastaKustuta
  7. Tegelt on sellel lool mitu varianti tegelasi, Enn ja Elsa, Kustav ja Iida... Kolmas variant ei tule hetkel meelde

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ma teadsin "Endriku ja Elsa" varianti.

      Kustuta
    2. Elsa oli ilmselt mitmemehepidaja, olen kuulnud lauldavat Enn(u), Endli ja Endrikuga teda paaris.

      Kustuta
  8. Mul oli lapsena üks melanhoolne ja kaduvuse meeleoludest kantud algusega suvelaul, mis ei ole enam korralikult meeles... algas umbes, et "juba [möm-möm põhja läinud?] tuisukaared, pisarateks nutnud ennast lumesaared, kadunud on kevadveed ja sinililleõis, jälle nõnda suvest laulda võis. Odraokas kurgus käol, ööbik juba ka jäänud lauluta, sellepärast hakkan ma ise laulma liiri-lõõri-laa."

    Edasi läks veidi lõbusamalt: "putukatel töid on ees veel tuhat tükki, päike saadab värvilised marjad trükki, laululindudel on ikka omamoodi viis, aga minu oma kõlab nii."

    Aga vat nime küll ei tea, kuugel ka ei aita.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!