Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

teisipäev, 30. august 2022

Random

Mul on töö taustaks Vikerraadio. Üldjuhul ma kuulen, aga ei kuula. Ühel päeval oli ilmselt mingi küsimus poliitika kohta, sest memmed-taadid hakkasid järjest saatesse helistama ja rääkima, miks neile meeldib ekre.
Kõrva jäi, et peamiseks argumendiks oli pea kõikidel- nad räägivad hästi. Martin on nii selge sõnaga. Nad ütlevad, kuidas asjad on. Vaadake, mida nad varem on öelnud, kõik on osutunud tõeks..
Ja ma ise ju samamoodi. Mulle ei meeldi ekre sellepärast, mida nad räägivad. Et nad üldse räägivad.

Käisin nkk raames mälumängul. Mees kodus naeris, et nato peasekretäri ja liikmeid ikka tead.. Teemaks olid. Seriaalid. Haa. Meie, naiste, võistkond oli ainus, kes teadis vastust küsimusele. "Kes mängis seriaalis Sõbrad- dr.Drake Ramoray-d?"
Ja ma mäletan nüüd elu lõpuni, mis on MacGyveri eesnimi. Vihjeks anti, et on side ACDC-ga. Mind oleks aidanud  vihje veiselihaga..
Kellele mida.. Igatahes, jäime  poole punktiga teiseks. 

Sel aastal panin esimest korda kasvama paprika. Millalgi suve keskel piilusin viimati. Mingeid vilju küljes polnud, aga kuna kena roheline põõsas, siis jätsin rõdunurka alles. Ja eile! 2 suurt paprikat küljes. Täiesti ootamatult! Lausa peopesa suurused. Mõlemad lehtede värvi rohelised, sellepärast ilmselt varem ei märganudki. Väga põnev igatahes..

Telekast tuli väga hea film " Asutaja", mis rääkis McDonaldsi keti asutamisest. Ma ei tea, kas te olete seda näinud, aga mind närib siiamaani küsimus, et huvitav, mida nad peakontoris oma töötajatele räägivad. Kas Ray oli tõbras, kes tõmbas Dickile ja Macile lihtsalt koti pähe. Või oli ta päästja, kes muutis geniaalse idee, mis muidu oleks jäänud kolkasööklaks, ülemaailmseks fenomeniks.  Vaadates arvasin ma seda esimest. Ray rõhutas filmis, et arenguks ja eduks on vaja püsivust, järjekindlust. Mulle jäi filmi põhjal mulje, et vaja on hoopis ahnust.


Mida aeg edasi, seda rohkem ei teagi. Meil kõikidel on geniaalseid mõtteid ja me kõik oleme megaandekad. Aga kui me oleme geniaalsed ja andekad kodus oma toas luku taga, siis mitte keegi sellest ju mitte midagi ei tea.  Kui mina nopin sinu ande ja annan sellest teistele teada, aga sina endiselt kodus mossitad ja pidurdad, siis.. kuidas on õige? Ka sa ei võlgne seda maailmale?

Linnateatris esietendub Revident. 
telekas näitas filmi Minsk. Väga vajalikul ja õigel teemal. Aga ma ei suuda enam. Midagi on minus jäädavalt muutunud. Ma ei suuda vaadata hüsteerilist ja väga rumalat kangelaspioneeri, kes karjub ja vannub vene keeles. 


ja mul on nüüd uus monitor!! enne oli 22 nüüd 28. On ikka parem küll. Üks asi, mida ma ei suuda meeles pidada. Kui ma järgmisel korral ostan mõne ekraaniga asja, siis vaadata ei tule diagonaaali, vaid ekraani kõrgust. See on tegelikult oluline. 

7 kommentaari :

  1. Paprikast: mu vend on tšillikasvatust harrastanud ja räägib, et need tahavad tolmeldamist, muidu ei vilju. Nad tolmeldasid käsitsi ise, võib-olla tegi sul mõni rõdult läbilendav putukas sama töö ära.

    (Paprika peaks olema mingi tšilliga sama liik, lihtsalt vähem vürtsiseks aretatud vorm; tšillid ise on müriaad eri liike.)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. mhm. mul on siin üsna usinad mesimummud :)

      Kustuta
    2. Kasvatan erinevaid tšillisid üle 10 aasta kasvuhoones ja ei ole kordagi käsitsi tolmeldanud. Saagikust on rohkem kui küll. Sel aastal ei jõua kõike sissegi teha ;( Aja puudus, mis muud.

      Kustuta
  2. Selles võib olla point jah! Mul kasvatas toas ka rohelisi lehti, aga kui rõdule vedasin, tekkis vili. Vahepeal läks külmas ja viisin tuppa tagasi, et äkki läheb punaseks. Ei, ca 2-3 nädalat sama seis. Roheline imepisikene vili. Nüüd kui jälle leitsak tuli, siis viisin tagasi õue. Ja vili suureneb ja läheb punaseks. Uued õied on ka tulnud, iseasi, kas need valmis ka saavad.

    Mu noored sugulased tolmutavad käsitsi tomateid, miskise pisikese harjakesega. Kas see tõesti on vajalik, ei oska öelda. Saaki saavad.
    Mul on tomatid juunist saadik rõdul, potitomatid aga sees ja mõlemal on viljad küljes. Rõdu omad küll kasvatavad hullult lehti ja ronivad kõrgusesse, aga pisikesi tomateid annavad ka. Ma ei viitsinud neid ühekaupa istutada, seega viljad on naljanumber :) Härjasüda 1cm läbimõõduga nt jne. Aga tore ikka, esimene kord!

    VastaKustuta
  3. Toaskasvatamist olen viljelenud vaid ananassiga. Saba tagant ära ja potti. Mitu aastat kasvas aina suuremaks, lõpuks nägi välja kui hiigelaaloe. Mõnedel tulevat vili sama varre otsa, mul küll mitte. Tomateid kasvatan 6 - 10 taime avamaal. Ainult kastan, kasve ei viitsi lõikuda, niikuinii saaki rohkem kui konsumeerida jaksan.

    VastaKustuta
  4. Ma olen korra olnud kliendiüritusel, kus 98% osalejatest olid mehed. Jagati gruppidesse ja tuli viktoriin. Ja arvake ära, mis olid küsmused`? 80-90ndate filmid ja seriaalid, ma olin oma grupis ainuke naine ja kõik arvasid, et mina ikka tean, sest naised ju vaatavad. AH?" Ma tean jah Sõpru ja Imemeest, aga kes näitles ja mis osas, ei, unustage ära. Kõik olid nii vihased, no ma ei tea, mind pole kunagi välismaised näitlejad huvitanud :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Stereotüübid ja ootuste haldus... Samamoodi saavad mehed vihaseks, kui selgub, et ühisel üritusel "ei viitsi" naised süüa teha või nõusid pesta.

      Kustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!