Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 8. august 2022

Aasta kompliment


 Räägin seltskonnas, kuidas ma pigem suren, kui elan taas okupatsiooni all..

Seepeale küsib üks noor inimene imestades,
"Sa  pole ju ise okupatsiooni ajal elanud. kuidas sa tead, et halb oli?"
" ee..olen küll"
"Kui vana sa siis ometi oled?!?"

5 kommentaari :

  1. Ehk ta mõtles Saksa või Rootsi või Poola okupatsioone? :) Aga jah, hea :)

    VastaKustuta
  2. Eks ta nüüd on jah nii, et okupatsioon on noorte inimeste jaoks juba nii kauge minevik, et nad ei suuda uskuda, et seda mäletavad inimesed veel elus on (sest see oli ju enne nende aega). Umbes nagu mina kujutan siiamaani ette, et seitsmekümnendad olid ju ainult mingi ca 30 aastat tagasi.

    VastaKustuta
  3. Tavaline inimene ei saagi aru kas on okupatsioon või pole. Riigid ja ühikonnakorrad pole jääv nähtus need tuleb inimestel üleelada, tahad või ei taha. :)

    VastaKustuta
  4. Tsiisas, isegi mina olen okupatsiooni ajal elanud. Aga ega ise ka hästi ei adu, et peale 2000 sündinud on TÄISKASVANUD!!!
    Hiljuti tuvastasin, et sain autojuhiloa 20 aastat tagasi. Krt, ma pole nii vanagi veel...

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!