Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

laupäev, 5. juuni 2021

Eestlane ja venelane 16. Nüüd siis selge


Kõnnin mööda metsarada. Vastu tuleb mees, suure musta koeraga. Koer jookseb mind nuuskima.

Не бойся, hõikab mees eemalt.  Она не кусается. Это русская собака.

Koer nuusutab mu üle ja sörgib edasi.

Я сказал тебе это русская, nendib mees rahulolevalt.

Что вы имеете в виду? küsin arusaamatuses.

Русские не кусаются - русских не надо бояться. 






 



tulikad

tee koju

sirel



anemoonid

9 kommentaari :

  1. :D Minu Marfa on puhas kohalik, aga ka ei hammusta :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tundub, et ma pean su Marfaga tutvuma ja testima :)

      Kustuta
  2. Ehk siiski Marfas midagi slaavilikku on ;)
    Aga jah, tahtsin öelda, et sirelilõhn on kevade üks suur lemmik! Ja õnneõite leidmine...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, minu lemmikkuud- mai ja juuni. Kõik õitseb, lõhnab... ja valged ööd ja jaanituled :)

      Kustuta
    2. Papa juured viivad Hollandisse (sümpaatne väljamaa mees selline) ja mamma poolt Soome. Ei leia slaavit, aga võibolla välismõjud (sõbrad jms) :D

      Kustuta
  3. Mina just integreerusin oma venelastest naabritega, kusjuures väga positiivselt. Nende Siberi laika aia tagant ei haugu minu peale. Ja naabriga koos alustasime ühist hekiprojekti, nemad ostavad elupuutaimed ja mina mulla. Kui ma küsisin (vene keeles), kas nad on õhtul kodus, kui ma mullakotid maha laadiksin, siis vastas Vadim, et nad tulevad alles kell 9, sest nad on eesti keele kursusel. Ja kui ma hiljem küsisin, kuidas eesti keele õppimisega läheb, vastas mees, et durak, oleks pidanud palju varem õppima minema :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui viitsid, liitu sügisel keelesõbra programmiga. Soovitan! Nad väga tahavad eesti keelt õppida. Ja me saame neid aidata :)

      Kustuta
    2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

      Kustuta
  4. Võib-olla ta pidas silmas oma koera tõugu. Vene hurdad on väga sõbralikud koerad. https://et.wikipedia.org/wiki/Vene_hurt
    Ühel pildil on ka suur must koer :) Äkki oli niisugune.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!