Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 23. märts 2011

GMO dieet on mõnus vaheldus argipäevale

Soomes kehtestati kohustuslik taimetoidupäev...
räägib uudistes diktor. Hmm, päris lahe mõte, mõtlen. Meil koolis oli samuti lihavaba päev- esmaspäeviti anti piimasuppi. Noh, meie puhul polnud põhjuseks vast mitte kodumaa mure lapsukeste pärast, vaid kõhna rahakott.
Soomes ei tohiks raha põhjus olla. Lapsed saavad liiga palju valku, kobalamiini ja rauda? Liiga vähe lämmastikku ja kiudaineid? Või kodumaiste porgandikasvatajate lobi?
Miks siis mitte. Köögiviljakotletid, vormiroad...

ja siis pidin ma kraavi sõitma, sest diktor raadios jätkas:
.. ametnikud usuvad, et see laste jaoks probleem pole- näiteks sojakaste näeb välja nagu hakklihakaste ja paljud lapsed ei saa arugi, et söövad taimetoitu...
Soja?? SOJA!!!?
Kodumaine põllumajandus, m.a.

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!