Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

reede, 25. august 2023

Peresidemed

 

Lahtiütlus. Mul on hetkel nii kiired ajad, et ma pole detailidega kursis. Kui on pahasti, siis on pahasti.

Aga taustaks käib mul raadio. Ja mulle tundub, et praegu on aeg, kus tööandjad peaksid kõrvu kikitama. Kõik need helistajad, kes veendunult deklareerivad- meie küll räägime oma abikaasaga omavahel tööst. Nende töölepingud tuleks ette võtta ja konfidentsiaalsustasu  osas trahvid sisse nõuda.

Mingid ajad tagasi räägiti sellest, et vanemad võiksid saada laste eest lisahääle st hääletada laste eest. Ka  siis ma imestasin. Mina ja mu mees hääletame nn vastasparteide poolt. Mu vanemad valivad veel kaks ülejäänud nimekirjast ja samuti erinevalt. Järgmist põlvkonda ei  hakka isegi mängu tooma, kuna nende elu on täielik kosmos. Kas see on tõesti anomaalia? Järelikult siis on.

Ma olen olnud 32 aastat abielus. Sama mehega. Mulle endale tundub, et meil läheb kenasti.  Me ei tea teineteise palkasid. Ma ei tea oma mehe töö lepinguid, kliente ja hindu. Ja tema ei tea minu omasid. Me hääletame erinevate maailmavaadete poolt (kui eesti parteid  saab üldse maailmavaate järgi paigutada). Ma nõustun Rein Rauaga -sa saad vastutuse võtta alluva eest. Sa ei saa vastutust võtta perekonnaliikme eest. 

Kõige rohkem on mul aga kahju sellest, et Eestist saab taas üks mõttetu hall tavaline üks sajast riik.  Alar oli esimene samm. 
Mina ei hääleta maailmavaate poolt. Mina hääletan naiste poolt. Okei, ekre poolt ei annaks vast ka siis häält. Ja ka Riina pole sümpaatne- aga Kaia või Lavly oleks saanud hääle küll. Mina hääletan selle poolt, et Eestil oleks maailmas konkurentsieelis ja võimalus silma paista. Et oleks tasakaal ja võrdsed võimalused. Et 50% rahvastiku hääl ja vajadused oleks esindatud. Nii lihtsalt on.


Lisatud hiljem. Faktid mida me teame. 

1. Hallikul oli osalus ebaeetilises äris

2. Hallik on Kallase abikaasa

3. Kallas ei tee õhtuti abikaasale ülekuulamisi

4. Kallas on kunagi abikaasaga seotud firmale laenanud

5. Kapo ei tee oma tööd korralikult

6. Kallas pole endiselt õppinud suhtlema meediaga sihtrühma arvestades, vaid on säilitanud siiruse

7. Kuna üks pretsedent on äsja loodud (Johanna Maria Lehtme) siis kehtib Kahnemanni väikeste arvude seadus - üks kord vastutab naine oma mehe jamade eest, järelikult alati vastutab. 

8. Hallik sõitis üle oma naise vajadustest. Ja sellest me ei räägi.

Kas Kallas peaks tagasi astuma? Faktidest lähtudes mitte. Poliitilist karjääri arvestades, jah. 

Kas Kallas on teinud midagi ebaeetilist. Minu meelest ei. Lihtsalt lolli mehe on valinud. Kas ta on nende aastatega õppinud, et poliitikas pead teesklema - ei. 

Nagu ma kusagil juba kommenteerisin. Eesti ei ole naiste jaoks valmis. Naised on liiga siirad, usaldavad ja ausad ( vt ka Liina, Keit, Kersti, Urve, Signe, Mailis..). Eesti väärib veel järgnevad 10 aastat ümaraid mehi. Nt Pevkur oleks praegu väga hea valik. Me oleme endiselt Ida Euroopa.


14 kommentaari :

  1. Mind häirib eelkõige siin kaks asja. Esiteks. Kui palju Kallas Euroopas palka sai? Pakun, et max 15 k kuus. Kas tal on tõesti selline kullahunnik kuskil, et saab 370 tuhat niimoodi laenuks visata, et küsimusi ei teki? Selles mõttes, et kui mu mees ütleks, et anna 20 eurot, siis ma ka ei küsiks midagi. Aga kui küsiks mu säästukontolt paart tuhandet, siis tahaksin ma küll juba detailselt teada, kuhu see läheb ja mis sellega tehakse. Ehk nende jaoks on 370 tuhat samas kaalus summa kui mul 20 eurot, aga ma kahtlen selles.

    Ja teiseks häirib mind praegu VÄGA Kaja suhtumine. Mina ei oleks üks neist tagasiastumise nõudjatest, kui ta oleks algusest peale öelnud, et kahjuks ei ole ta abikaasa firma tegevusega kursis ja peab uurima. Või et on nüüd pettunud vms. Aga tema on algusest peale ainult silmi pööritanud, käitunud, nagu teda tüüdataks mingi tühise teemaga, ja rõhunud sellele, et juriidiliselt on ometi kõik korrektne (kuigi alles aasta eest (kui firma äritegevus täies jõus õitses) oli tema see, kes rõhutas, et kõik mitte ainult ei pea olema korrektne, vaid ka näima korrektne ja õiglustunne jne jne). Ehk tema käitumisest jääb mulje, et tema seisukoht ongi lihtsalt, et Jupiterile on lubatud rohkem kui härjale ja lihtrahvas võiks vait olla. Kogu see senine meediakommunikatsioon on olnud tema poolt nii kehv, kui olla saab. Ühelt poolt mees ei teadnud, aga teiselt poolt arutasid nad seda kuid jne jne.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. siit taaskord sõnum väikestele tüdrukutele. Ärge minge mehele. Kõik jamad siin maailmas algavad ja lõppevad meestest.

      Kustuta
    2. Sellele ei saa keegi vastu vaielda. Ja kui ka abiellud, siis ära usalda pimesi, kaitse oma seljatagust.

      Kustuta
    3. Ma ennist Rentsi juures kommisin teemat, kordan ka siin. Summa puhul ei näe probleemi, sest ega siis paljalt palk ole sissetulek, 370K võib suht lihtsalt tulla õnnestunud investeeringu või päranduse pealt ( jätame Putini poolt pakutud meelehea võimaluse kõrvale ;) ) Küsitakse üldiselt aga mitte detailides mis laenuga teed. Mul tegelt konkreetne juhtum endal aga tõepoolest detaile ei uurinud, kaasa ise ütles milleks, piisavalt usaldan, lootes et pappi kremlisse üle ei kandita :P

      Põhiprobleem on ebaõnnestunud meediasuhtlus ja mehe ülim naiivsus, lollus või hoolimatus. Olles kuidagigi seotud võimu ja valitsusega on minu arust praeguses olukorras igasugused suhted venega välistatud ja mitte ainult tehniliselt korrektsed vaid justnimelt igasugused.

      Kustuta
    4. Mul endal sama juhtum. Mees küsis laenuks ühele Valgevene ärile ( nii et olen lausa režiimi toetanud). Ei tulnud pähegi detaile küsida. Sellepärast ma rikkaks ei saagi :) loll ja naiivne.

      Kustuta
    5. Tunnistan ausalt, et olin naiivitar ja üldse ei tulnud selle variandi peale, mis te siin tõstatasite - et küsiti, aga vastuseks valetati või jäeti osa meelega rääkimata. Jah, kui minu mees ütleks, et anna kolm tonni, mul endal jääb rattaostuks puudu, siis ma annaksin. Ja kui ratas hiljem just väga logu välja ei näe, ei tuleks selle pealegi, et guugeldama minna, ega ta tegelikult odavamat ratast ei ostnud ja osa kõrvale ei kantinud vms.

      Aga ilma naljata, küll ja veel räägitud, et Eestis selgub lahutuse korral vara jagades tihti, et näiteks ühine elamine on ikkagi ametlikult mehe oma, sest mees maksis pangalaenu, aga naine kulutas sarnase summa igakuiselt lihtsalt niisama toidu ja lasteriiete jms tühja-tähja peale ära. Usaldus on igati tore asi, aga kui asi puudutab juba selliseid asju nagu sajad tuhanded eurod või kinnisvara omandisuhted, tahan ma, et paberimajandus ka korras oleks.

      Kustuta
    6. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

      Kustuta
  2. Brittidel on selle kohta hea ütlemine, kui inimesed pimesi ja kriitikata, lähtuvalt maailmavaatest aina valivad sama partei poolt. Umbes nii, et isegi kui ahvipärdik kandideeriks, saaks ta valitud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See kehtib ilmselt igal pool. Partei esindab maailmavaadet ja kui mõni parteiliige osutub kurjategijaks (Trump), on ebamoraalne (Clinton) teeb ämbri (Kallas momendil) siis paljalt selle pärast ei hakka vastaspartei poolt hääletama. Loodame ikka, et tegu on persooni mitte partei veaga. Iseasi kui üksikjuhud trendiks muutuvad (Keskerakond).

      Kustuta
  3. Mu kallis abikaasa tegi eile minuga katse ... ja küsis raha, et palun anna 10 000 eurot. Mina küsisin, et miks sul vaja on? Ta ütles, et tahaks midagi osta. Mina: mida sa osta soovid? Kui kallis see asi on, et sul on juurde vaja?
    Kokkuvõttes: perekonnas tuntakse huvi kui teine pool vajab midagi. Seetõttu tundub ebaharilik, et KK ei küsinud, et kuhu 350tuh investeeritakse? Lõpuks koitis ka mulle, et mees näitas lastele, kuidas asjad perekonnas käivad. Jah, ma oleksin talle selle 10tuh andnud, kui asi läinuks perekonna hüvanguks. Muul juhul - kasutagu oma vahendeid.

    Vaatasin eile õhtul AK uudiseid järgi ... ja selliseid suhtekorralduslike ämbreid ei ole ammu näinud. Kui tööl kontrollid saabuvad, treenin oma töötajaid, et "jummala eest mingit jama suust välja ei aetaks", ma ei jõua muidu pärast kahjude kontrolli teostada.

    Kui oled peaministri abikaasa siis tuleb arvestada, et kõik, mida teed on luubi all. Ent siin võibolla ka küsimus selles, et ollakse reaalsest elust nii palju võõrdunud, et tekib karistamatuse tunne. Ütles ju vanarahavas, et õige hõlma ei hakka keegi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eks pered on erinevad. Nagu öeldud, siis detaile (veel) tea, aga see oleks küll kummaline, kui peaks tagasi astuma, kuna ei oska suhelda ja mees on loll.
      Selle kriteeriumi alusel ei saakski Eesti endale peaministrit. Meenutuseks nt.Ratase või Ansipi kommunikatsioonioskused. Kõige kummalisem, et nii valitusliikmetel, Omnival, Eesti energial on palgal terve meeskond. Aga ju siis ei kuulata.

      Kustuta
    2. enne skandaali, juunikuus kirjutati selle summa kohta üldse, et läks tegelikult maja ehituseks.
      https://www.err.ee/1609002911/kaja-kallase-350-000-eurone-laen-abikaasale-laks-investeeringuteks

      notsu

      Kustuta
  4. Martin Ehala arvamuslooga tänases PM tuleb nõustuda- võim Eestis on korrumpeerunud. Sa võid KK välja vabandada, kuidas tahad, fakti see ei muuda.

    VastaKustuta
  5. Autoriteedid on rääkinud: Brigitte Susanne Hunt soovitab lahutada!
    https://elu24.postimees.ee/7842749/skandaaliguru-manitseb-bsh-annab-kaja-kallasele-nou-kui-minu-kallim-susserdab

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!