Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

reede, 16. detsember 2022

Lumine laul

 Hei, ega sul pole juhuslikult Kikerpuu " Laulge kaasa" laulikut? Kas saaksid mulle, palun, sealt öelda "Lumise laulu" duurid? Ma ei saa kolmandaid ridasid paika. Septakord?

Tänutäheks soovitan väga head vanakooli piparkoogitaigent ( kõige lõpus Priidu vanaema oma). Jäävad mõnusalt krõbedad ja mitte väga magusad.
Pane tähele, et retseptis pole ingverit!



11 kommentaari :

  1. Oot, kumb neist kahest retseptist siis?

    VastaKustuta
  2. Neid "Laulge kaasa" vihikuid ilmus ju sadu. Hoiuraamatukogus ehk on?

    VastaKustuta
  3. Teisipäeval olen koolis,saan vaadata kas mul see konkreetne laulik on ja saata kui sa enne ei saa

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Loodan su peale, nii painab.Mul on Oit, Podelski jne jne aga just see on puudu :)
      Kummaline, mõeldes tollaste tieaazide peale, kellelgi pole riiulis :)

      Kustuta
    2. Mis laulikud need on, millest te räägite? Ainus "Laulge kaasa", millest ma seni teadsin, oli see sari, kus igas numbris on eri heliloojate laulud sees, aga Indigoaalase jutu järgi oleks nagu autorite kaupa.

      See, mida mina tean: https://et.wikipedia.org/wiki/Laulge_kaasa!

      Kustuta
    3. Jah, nii ongi. On laulukogumikud. Ja on ka sellised, kuhu koondatud ühe autori looming

      Kustuta
  4. Kas sellist äppi veel ei ole, mis kuulab laulu ja määrab akordid?

    VastaKustuta
  5. https://www.musicianwave.com/best-chord-identifier-websites-apps/

    VastaKustuta
    Vastused
    1. https://sesamy.wordpress.com/2022/12/20/lubadused-on-taitmiseks/

      Kustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!