Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

reede, 17. oktoober 2014

Pilvebaleriini lood 12 Mis laul see on

Viimasest võmmist hakkas üks laul kummitama.
Ma ei saa aru, mis kord see on, et saatetiitrites ei näidata kelle muusikat on kasutatud? Autoritel polegi õiguseid?
See selleks.

Valin siis lehe midomi.com ja üritan ümiseda. Selgub, et on probleem mingi mikrofoniga, mis mu arvutis ei töötavat. Paraku ei käi sellest probleemist jõud üle. Mis teha.
Haa, Mul on ju telefon.
Laen alla SoundHoundi ja üritan uuesti.
12 aastat koorilauljana ei tähenda midagi: programm vabandab, et sellist laulu pole võimalik leida.
Viskan teleka ette pikali, et muusikat otse seriaalist teleka kõlaritest telefoni kõlaritesse püüda.
Aarhg... sisemälu täis. Programm jookseb kinni.
Lõpuks õnnestub- programm teatab optimistlikult lohutades: why worry!? Tegemist on Dire Straits looga Brothers in Arms.
Õnnelikuna asun lugu kuulama. Aga- SEE EI OLE SEE LUGU!!!


Proovin uuesti ja uuesti. Teleka ees pikali olles, telefoniga heli püüdes. Programmi kinnijooksmise kiuste. Siis meenub, et mul on veel üks nutiseade. tahvel. Laen ka sinna programmi alla.
Uus katse.
Vastuseks seesama- Milleks muretseda, tegemist on ju Dire Straits Brothers in Arms.
hkjbhlahcö..
no ei ole ju.
Kuuan veelkord hoolikalt loo läbi,
Aga see pole see.

Kuna laulule räägitakse teksti peale, tekib kahtlus, et ehk ei saa programm täpselt aru ja sellepärast valetab. Et tal lihtsam oleks, ümisen meloodiat kaasa.
Nüüd saab programm vastuseks, et tegemist on hoopis ühe Madonna looga. Servas on albumi nimi ja ekraani ülaosas.... loo pealkiri...
ja...
ja siis lööb pilt selgeks.
Why Worry ei ole lohutus.
Why Worry ongi SEE lugu.

mu jumal.
On küll piinlik :)


1 kommentaar :

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!