Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 18. veebruar 2013

Valgust

Mu nimekirja- mida teen siis, kui ma pensionile jään - on lisandunud veel üks teema.
Nimelt tahaks teha läbi eksperimendi, et septembrist maini tõusen koos päikesega.
 Ja neil päevadel, kui päikest pole. Siis ei tõusegi.

Huvitav oleks teada saada, kas mu organism
a) rõõmustab siiralt, et saab ainult valges ärgata
b) on segaduses ja õnnetu, kuna peab ärkama pea iga päev erineval ajal

2 kommentaari :

  1. Kle, aga äkki saab sellel lasta isevooluteed kulgeda? et lähed magama, kui uni on ja ärkad, kui uni ära läheb? äkki siis selgub, et see käibki valguse järgi?

    Võib muidugi juhtuda, et siis selgub, et organismi enda unetsükkel on palju kiirem ja tahab ööpäevas mitut und ja mitut ärkvelolekut.

    VastaKustuta
  2. Mu tööandjale see väga ei meeldiks...:)
    sp jääbki pensioniaega ootama.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!