Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 21. märts 2012

Mida emad söövad?

Mida söövad emad, kui nende pere on puhkusele komandeeritud. No näiteks seafileed grillitud ananassi, maasikate, tšilli ja sinihallitusjuustu ning karamelliseeritud kreeka pähklitega.

Emad ei söö sellist toitu iga päev esiti selleks, et raha pole, aga peamiselt seetõttu, et tšilli on teadagi(!) saatanast, soolase ja magusa kokkupanek on pühaduseteotus ja sinihallitusjuust on out-out-out.
Kuidas tekib inimeste maitsemeel ja kujuneb eelistus toitude suhtes?
Millal see juhtus, et sinu oma liha ja veri hakkas armastama suppe, kala ning tatraputru. Ja oh õudust- lammast. Ning suvel, kui kõik normaalsed inimesed ( st mina) vohmib maasikaid ning virsikuid, pugib tema banaane ja apelsine....
Sa oled teda ju kogu aeg ise toitnud.
Andnud ette paremaid palakesi. Üritanud silmist aimata soove. Siis õppis ta rääkima ja teatas, et tahab hoopis sprotte.
Naljakas, eks.
Kui järele mõelda, siis minul oma vanematega on väga sarnased maitseelistused. Viljakates sotsialismitingimustes oli lihtsalt valikut vähem ja maitsenäsad jäidki eelajaloolisele tasemele? Ma ei tea, aga küsimus on huvitav mu meelest.

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!