Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 4. mai 2011

Mittemüümise kunst 2

Eilses Kinotehases (selline realityshow) sunniti lapsukestele suits suhu ja tissid paljaks. Õhetavad keskealised vanamehed kõrval ergutamas, et see kõik on ju ainult ja ainult puhta kunsti nimel.
Hiljem selgus, et stseeni oleks võinud teha ka kasukates. Ei olnud erootiline vaid koomiline. Vaherepliigina veel tähelepanek, et palja rinnaga plikadel olid pikad püksid jalas. Vanasti vajati seksiks ikka esmajoones seda alumist poolt. A ju oli kellelgi rindade fetiš.
Aga laste eneseväärikus sai alandatud ja stseen filmitud. Ja pildid juba ka internetis üleval.

Tegelikult ei tahtnud ma kirjutada sellest, vaid stseenist, mis näidiseks võetud oli- Pangaröövist katkend. Ma pole seda filmi näinud ja võib olla haugun täiesti vale puu all.
Aga. Klisee klišee klišee
Kui me mõtleme saatuslik naine, siis on tal
a) sassis juuksed
b) ülepakutud prostituudi meik
c) paljad tissid
d) ta suitsetab
ja ilmselt on tal ka kontsaga kingad ning võrksukad.
Miks meie kinotegijad kardavad ebastandardseid lahendusi. Miks on meil igaks olukorraks nagu õpikust triviaalne, äraproovitud lahendus. Sest rahvas on rumal ja ei saa muidu aru, kui kokkulepitud sümbolitega tähendust ei toeta?
Aga ehk just seepärast Eesti film ei müügi, et me nii meeleheitlikult üritame olla mõistetavad, arusaadavad. Meie tegijad ei üritagi mõelda raamidest väljaspool. Jätta meile mõtlemisruumi ja üllatusi?

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!