Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

pühapäev, 15. mai 2011

Eurovisioon 2011

Huvitav, kui eelvoorudest edasisaajate ennustusprotsent oli mul 80%-st ainult kahe suhtes eksisin mõlemas eelvoorus, siis lõppfinaali esikümnest panin täppi vaid 4....
Nii ehk naa, minu jaoks oli selleaastase Eurovisiooni võitja Soome. Ning minu playlistis saavad veel ka kohad Itaalia, Austria, Prantsusmaa (kelle live esitus, tõsi, oli alla igasugust arvestust:(). Gruusia, Sloveenia ja Serbia...

Eriliselt hea meel oli muidugi ka vaheklipi üle, kus ei näidatud eestlastest autovargaid, vaid meie seost rahaga oluliselt intelligentsemal viisil'
Ma mõtlen, et kui näiteks Bosnia otsustaks ühel aastal, et ah, ei viitsi laulda ja veedaks need 3 minutit laval niisama passides- kas ta saaks siis ikkagi eks- riigikaaslastelt 12 punkti? Hästi kummaline, et ennustus, kellele lähevad konkreetse riigi must be punktid, on nii etteaimatavad, aga ikkagi, näe- võitjaks tuleb keegi äraarvamatu ja ennustamatu X. Saksa, Türgi, Vene, Sebia ja Aserbaidzaan...

Kuulates meie esitajat peale Iirit ja Rootsit ja Kreekat ja Venet, saad aru, et meil on tegelikult veel ikka pikk maa astuda. Isegi, kui nende teiste laulud sulle ei meeldi, on nad vaieldamatult überprofid. Viimse detailini paigas. Meil nagu oleks kõik, aga ikka jääb sinna 3 + tasemele. Jah, on veel arenguruumi produktsioonis, lavaseades ja eelkõige esinemiskindluses-julguses...

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!