Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 2. mai 2011

Mittemüümise kunst

Teemad said järsku otsa.
Mitte, et midagi ei juhtu. Alles sai käidud ülipõneval konverentsil, paar head artiklit on loetud. Aga mida kirjutada sündmustest, millega sa oled nõus ja rahul? Kuidagi mage on jagada maailmaga ümberjutustusi, mille lõpus lause- jah, ja mina ka arvan niimoodi.
Kui väga ma ka ei üritaks end petta- et ma kirjutan seda blogi ju enesele- on see tegelikult vale.
Kui see oleks päevik, või kaitstud blogi, mida keegi ei loe, siis poleks ju probleemi kirja panna uitmõtteteid, targutusi, heietusi, ümberjutustusi...

Võib ju ennast petta sellega, et sa ei otsi head pealkirja, ei ajasta kirjutise avaldamise aega, vaid kirjutad täiesti endale, eks. Olla 21. sajandil originaalne on ilmselt (minu jaoks)saavutamatu väljakutse, aga vähemalt sinu enese jaoks, oma  täiesti subjektiivsest vaatepunktist võiks sissekandes olla midagi uut, intrigeerivat, huvitavat. Mõni selline mõte, mida mina pole varem mõelnud, või mille peale tulnud. Selline mis võiks huvitada ka teisi. 

Dr. House sarjas ütles üks tegelane oma blogisõltuvuses olevale kaasale umbes nii:
Sa väidad, et lõid selle blogi ühenduse saamiseks maailmaga. Et leida endale hingesugulasi. Kui peaks tahtmine juua õhtul Bostonis teed, siis leidub maailmas ikka vähemalt 10 inimest, kes seda koos sinuga teeksid.
Tegelikult on see ikkagi vaatemäng, show. Sa kirjutad klikkide pärast.

Ma ei tea kui tõenäoline on Eestis leida blogi kaudu hingesugulasi ja ammugi pole siinsel turul võimalik blogi müük selle kõige otsesemas mõttes st et teenida reklaamimüügilt või oma kirjutistega elatist.
Aga ometi ma arvestan alateadlikult, et kirjapandu oleks loetav. Ja kurvastan, kui mu mõte pole olnud arusaadav. Kuidas mitte müüa?:)

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!