Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 7. juuli 2010

Laisa naise monoloog

Keegi soomlane annab teada, et meeste töö on rohkem väärt kui naiste oma. Ma ei tea kuidas Soomes asjad on ja mul pole ka käepärast ühtki Eesti uuringut. Lihtsalt elust.
Pole mul olnud ühtki meeskolleegi, kes töötaks produktiivsemalt kui naisterahvas. Eesti  naised on tegijad. Ja rõhk on just sõnadel- teeb ära. Kiiresti. Korralikult. Mitu asja korraga. Detailidesse tarkerdumata.
Mees võtab telefonikõne. Pärast seda puhkab 10 minutit ning räägib kõigile, kes kuulda tahab, kui vinge asjaga ta hakkama sai.
Naine on sama aja jooksul korda saatnud 5 asja. Lihtsalt ei kaaguta niipalju oma tulemustest.
Kehtib ka seos, et mida kõrgemal ametikohal töötad, seda rohkem saad ise oma aega planeerida, seda paindlikum on su tööaeg- ja kes meil põhiliselt kõrgetel kohtadel töötavad? Mehed?
Ükski mees ei kujuta ilmselt ette, mida tähendab 12 tundi vahetust müüjana, lasteaiakasvatajana, medõena...

Loomulikult on erandeid. Ja väga laisku naisi ja väga tegusaid mehi.
Miks selliseid artikeid küll avaldatakse?

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!