Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 21. juuli 2010

Digiretseptist

Ma olen jälle kõigest valesti aru saanud. Mulle tundus, et hakkas kehtima digiretsept.
Sellega olid mingid probleemid, aga üldjuhul toimib. Olen ise kasutanud ja ostnud. Töötas.
Nüüd tekkis mul vajadus vaadata, kas mingi osa retseptist on veel "varus" või peaksin arstilt uue tellima.
Ma jätan vahele selle, et Patsiendiportaali pole võimalik otse siseneda. Läbi hansapanga sai.
Aga.
Tähtis portaal ütleb mulle, et ma pole kunagi ühtki retsepti saanud ja peale nime pole minust üldse midagi olemas.
Et siis ongi nii, et kallist süsteemist töötab ainult see osa, mis saadab retsepti perearstilt apteeki?? Ja ei mingit ajalugu, jälge- mis tegelikult -minu arusaamist järgi, oligi ju projekti point, et tulevikus oleks arstidel lihtsam...

Kas poleks lihtsam olnud see infovahetus lahendada e-maili teel?  Milleks see pseudoturva, kui varjata nagunii midagi pole.

Küll ma tahaksin kunagi kirjutada labeli "e-rõõmud" all mõne positiivse sissekande:( Uskumatu. Ma ütlen.

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!