Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

teisipäev, 1. juuni 2010

Vanad sõbrad

Kas olete kunagi üritanud kokku saada töövälisel ajal 2+ n inimest. Kes on proovinud, see teab, et tegemist on mission impossible.
Kord aastas üritame nö endiste seltskondadega kokku saada ja on lihtsalt hämmastav, kui hõivatud kõik inimesed on. Mina oma saja tegemisega tundun lausa nurgasistuja ning see, et ma kord aastas toimuva ettevõtmise nimel olen nõus mõnest oma üritusest loobuma tundub midagi haruldast ja veidrat.
Täiesti võimalik, et inimesed ei viitsi ja on vanast seltskonnast tüdinud. Aga no tõesti- on siis vaja teha üldse selliseid ettepanekuid ja kui on kindel soov mitte osaleda, poleks vist ka viiskas teistele sobivaid aegu torpedeerida "oi mina ei saa sel kuupäeval". Siis oleks ju nutikam lasta teistel aeg kokku leppida ning mingi sobiva ettekäändega lihtsalt mitte kohale ilmuda?

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!