Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 15. aprill 2024

Tviit 12

Veel üks äpi idee. Ma tahaks sellist, et äpp otsib mulle välja, kust kellegil seljas olevat saaks osta. EFSA l nt. Maarja kleit ja Taukari kingad. Kajal on ka alatasa väga head kleidid.


8 kommentaari :

  1. Aga Google lens otsib vahel päris kenasti välja. Ma olen filmides nähtud ägedaid disainvidinaid ja -mööblit niimoodi otsinud. Leidnud ka.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ega ikka ei otsi küll kõike :( Ma olen lampide otsingul kasutanud, sain küll veidike sarnaseid pilte, aga mitte päris selliseid lampe nagu tahaks ja ammugi mitte poode, kust Eestisse tellida.

      Kustuta
  2. Olemas! Äsja nägin youtube videot Google Cloud Keynote AI Agentidest kellele saadad foto või videoklipi või kirjelduse ja ta otsib sulle vastava riietuseseme või aksessuaari välja. Konkreetselt proua soovis sarnast riietust, mis ühel bändi liikmel kontserdil seljas oli. Alloleva videolõigul alates 5:35 mõned minutid.
    https://www.youtube.com/watch?v=-fW0v2aHoeQ&t=526s

    VastaKustuta
  3. Kunagi oli fb-s moes meem "Steal her/his look". Kuulsuse kõrvale olid pandud tema riietusesemete näidised erinevatelt (brändi- v odavkraamiga) kauplejatelt ja mdg ka (röögatult kallis v siis ylisoodne) hind. Kerge guugeldamine näitas, et "steal her look" või "style"- nimelisi äppe ja meeme on palju, aga ma ei viitsind rohkem lõbutseda. Vabandust.

    VastaKustuta
  4. Olge tänatud! Hakkan katsetama :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Anna siis palun teada, kuidas katsetused lähevad. Ma ka oleks sellisest teenusest huvitatud, seni minu katsetused google lensiga ei ole väga tulemuslikud olnud.

      Kustuta
  5. Võiks olla ka selline äpp, et näitad talle pilti või tänaval mõnda möödakäijat ja siis ta otsib sulle tinderist vms sobiva kaaslase :) No et "siin on zendaya foto oscarite galalat / kuum töökaaslane esitleb juhatusele aastaaruannet, paluks umbes sarnast" ja siis antakse sulle klikkimiseks või svaipimiseks lingid :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oo, mul oleks seda olnud lennureisikaaslase identifitseerimiseks tarvis. Ega siis eestlane ei saa ju otsekontakti küsitud ometigi, mis siis, et sai jutustatud :D

      Kustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!