Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

laupäev, 27. veebruar 2021

Vau. Ma olen kasside jumal

 


Sellest, et mu kass armastab kõrsi- jah, just neid samu, mis nüüd ära keelatakse, olen ma ilmselt varemgi kirjutanud.
Mingis teadussaates väideti, et kassid näevad vaid sinist ja rohelist värvi. Minu kass on ilmselgelt mutant (ju ta selleks vajabki naftat), sest ta eelistab kollaseid ja roosasid kõrsi.

Pole oluline, kas kass sööb või magab või tegeleb mõne teise väga olulise tegevusega. Kui ma kogemata tõmban kõrresahtli lahti ( need on mul peidetud sahtlisse, kus on asjad, mida kunagi vaja pole), on tüüp hetkega kohal. Elevil, ärevuses..

Mida ta teeb  nendega? Pole aimugi. Aeg, mil kõrre järelvedamine tekitas tundeid, on möödas. Jah, ta lubab mul armulikult neid kõrsi endiselt nööri otsas järel lohistada, ise samal ajal rahulikult pikutades ning jälgides, et mul piisavalt lõbus oleks. Vahel ta kakleb kõrrega, aga muidu lihtsalt tassib nagu poegi ühest kohast teise. Tundub, et olulisem on lihtsalt omada.

Mõnikord, kui ma viitsin põhjalikult koristada, leian ärapeidetud kõrsi kõikvõimalikest mõeldavatest ja mittemõeldavatest kohtadest.

Ja tulen täna koju. Ja kass tuleb mulle vastu, olles eelnevalt valmis sättinud KOLM kõrt.

Ma olen meelitatud. Tundub, et mind on õukonda vastu võetud...

3 kommentaari :

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!