Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

reede, 11. aprill 2014

#9

# 9 targad lapsed.
ma vaatan kord nädalas suu ammuli Rakett 69 ja Klassikatähti ja ei jõua ära imestada, kui andekad ja nutikad on need noored inimesed.
Jääb vaid loota, et neid piisavalt märgataks ja tagant utsitataks, et nende anded ka täielikult realiseeruks.
Täiesti super.

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!