Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 7. aprill 2014

# 5 tee rõõmule

#5 Igapäevased mõttemängud

Mingi internetilingi kaudu jõudsin lehele, kus EL testib töölesoovijaid.
Tegin klõps-klõps ära verbaalse osa. Pisukese mõtlemisega ka kujundite teema. Ja jooksin täiesti kinni numbrilise osa juures.
Vaatan ülesandeid.
Ja ei saa absoluutselt aru, mida küsitakse.
Aeg jooksis lõpuks kinni.

Kuna see test on nii kavalalt tehtud, et seda ei saa ei peatada, ega ka keskelt tegema hakata, siis tegin uuesti ära tekstid ja kujundid, et taas vahtida tõtt tabelitega.
Null.
Nagu mismõttes.


Sellised asjad ajavad mind kohutavalt vihaseks. Mingi euroametnikele mõeldud testike ja ma ei suuda seda teha?!
eiolevõimalik.
Tegin kolmandat korda ära lahendatavad osad, et teha sohki. Kopeerisin ülesanded välja, et ei peaks ajaga arvestama ja saaks rahulikult mõelda.
Ja teretulemast.
LOOMULIKULT sain ma oma arvutis neid tabeleid vahtides KOHE aru, milles point.
Jee, Ma olen geenius. Aga aeglane..:)
(tiiger, aga tilluke)

Naljakas on see, et tegemist pole seal niivõrd arvutamise- kui funktsionaalse lugemise ülesannetega. Ja kui teksti kujul esitatust sain ma aru, siis selgus, et tabelitega jooksin kinni? Hästi veider  mu meelest.
Ja veelgi veidram on see, et täna seal surfates olid testis teised ülesanded. Ja ma sain neist kohe aru. Ehk siis, tegelikult on nende testide lahendamise eduks vaja ka kogemust.
Millest ma järeldan, et EL on sisse programmeeritud ealine diskrimineerimine. Minusugused vanaemad passigu kodus ja värsketele koolilõpetajatele on antud konkurentsieelis.

Ja kolmas mõte mis sellega seoses tekkis.
Maailm, nagu me teame,  on ikka väga ebaõiglane.
Kui vaeseid assistente- sekretäre ja autojuhte sunnitakse tegema sadu teste ja läbima kümneid katseid, siis mitte keegi ei tunne isegi huvi, kas meie europarlamendi saadikukandidaadid oleks võimelised lahendama funktsionaalset lugemisoskust eeldavat ülesannet...

Testid leiad siit. Keri lehte pisut allapoole, sealt saad valida eesti keele. Ja siis saad teada, kas sinustki võib saada euroametnik:)...

1 kommentaar :

  1. Tegin ja sain läbi ka aga mitte eriti hea skooriga, sest minu mõistus jooksis kujundite peale kokku. Pooled sain neist õnnega pooleks õigesti aga kindel ei olnud küll ühegi vastuse juures.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!