Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 29. aprill 2013

Pilvebaleriini lood 10. A+b ei võrdu b+a

Lõpetan mobiilse parkimise, hakkan parklast välja sõitma ja näe- kojamehe vahel trahvikviitung.
Pean auto hämmingus kinni. 35 eurot.Vabandust???

Õnneks näen taamal sehkendamas mupo-tegelast ning torman muidugi õigust taga ajama.
-Vabandage, miks te mulle trahvi tegite?? Mul on ju makstud?
-Näidake oma sms-i.
Näitan
-Haa, muigab mupo kelmikalt, mis teie auto number on?!
Hetkeks ehmatan, et äkki tõesti.. sisestasin vale numbri. Vaatan autot ja loen sms ette: abc123
-Aga ei ole see ju teie number?!
-Kuidas nii, ei saa ma aru
-Teie number on hoopis 123abc!, selgitatakse mulle võidukalt.

Käed vajuvad jõuetult rüppe.
Õnneks osutub mupo inimeseks ja tühistab trahvi.

Vaatan oma eelnevaid sms-e, ma olen siiani KOGU AEG nn valepidi sisestanud. Et siis õnn, et siiani trahvivabalt läbi saanud...

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!