Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

kolmapäev, 16. mai 2012

Moodsad mängud 2 ehk miks osta lapsele mobla

Mänguväljakul kõõlub turnla otsas umbes 8-9 aastane poisike. Minu selja taga, umbes 100 meetrit teisest kaugemal kõnnib teine samasugune.

Ühel hetkel hõikab hele lapsehääl nagu kopsud võtavad, mu selja taga
Pe-ede!
Jõmm mänguplatsil röögib vastu: Pe-ervo!
Ise oled! Ise oled!
Sina oled! Janek on pervo!
Janek on nutikas ja leiab uue sõna ja kisendab: Ho-omo!!
Ise oled
Hoopis sina oled

Nii nad hõiguvad. Küla kuulab ja naudib noorte meeste värvikat ja põnevat sõnakasutust. Linnud laulavad. Kena kevadine õhtupoolik.

Okei, lepime ära, röögib üks lepitust otsides
Kui sa leppida tahad, tule siia, kisendab teine vastu
Ma ei saa-a. Ma pean koju minema.
Okei, lepime siis homme-,  karjub sõber armulikult vastuseks.


Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!