Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

neljapäev, 3. november 2011

Egiptuse lood 1

-Marlboro? West? Ten dollar!  Ten dollar! Tell your price!
-Tänan, ma ei suitseta...
-(No problem!) Hašiš?
-...

-Ainult sulle! Nahast! D&G, Versace, Boss? Tell your price !
-Ma ei soovi osta püksirihma. Miks te mulle seda pakute?
-Aga sul ju pole rihma!?


Möödume puuviljaletist.
-Hey, you! Tule osta. Only two dollar!
-Tänan, me praegu läheme linna. Kui tagasi tuleme, siis ostame.

-Why later? I am here now. You in my country. You MUST spend!!!!

-Ei, tänan, me ostame hiljem.
-Where you from?
-..mmm.. Finland.
-Ei, te pole soomlased. Soomlased on rikkad. Nokia!Nokia! NOKIA!!! Te olete poolakad, poolakad ei osta kunagi midagi. Venelased on head kliendid, ostavad alati palju....

-Where you from?
-...mm  Prantsusmaalt?
- Suurepärane, palun aidake mind. Ma just avasin poe, mul oleks vaja sinna üht prantsusekeelset silti.
- Ei, me ei sooviks sisse tulla. me võime siin kirjutada.
Kirjutame sildi valmis.
- Tänan. Tänan! Siin on sulle kingitus. Tasuta.  (Pistab võtmehoidja pihku).  Aga sa anna mulle tippi, eks? See toob mu poele õnne...



1 kommentaar :

  1. ...mmm Cuba.
    See pani nad kulmu kergitades vaikima - kuulnud nagu oleks, ent näinud mitte.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!