Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 22. märts 2010

Eestlane ja venelane vol 4

Kolm parmuvälimusega meest istuvad pargipingil ja tühjendavad kolmandat pakiveini.
Dimake ja vanaema jalutavad. Elavaloomuline umbes viiene Dimake hüpleb eespool ja vanaema tuleb kelku vedades töntsi sammuga tagapool.
Dimake uurib elu ja inimesi ning jõuab ühel hetkel parmudega tutvust sobitama.
Vanaema jõuab pahandamiseks kohale täpselt sel hetkel, kui Dimake end ümber pöörab: suu kõrvuni, silmad säramas. Käes kuldsed isuäratavad pliinid.
- " Aga Dimake, miks sul KINDAID KÄES POLE!!!!"...

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!