Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

reede, 14. juuni 2024

Kõik on väga hästi

Kõigepealt väga hea tuju soovitus. Seriaal Clarksoni farm. Lisaks selle, et on pööraselt naljakas, täidab ka suuremat missiooni- näitab kuidas ja millise hinnaga jõuab meieni toit.

Ja teine soovitus. Mu hetke lemmiklaul. Geniaalsed sõnad. Tänane ekreskandaal annab veel lisamõõtme.

Selle aasta maasikad on olnud kuidagi nirud. Eile tõi mees Raja talust maasikad, mis ka maasikad on. Suured, päevasoojad, otse põllult. Imelised.




Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!