Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

teisipäev, 9. juuni 2015

Hotel Jurmala Spa

Jurmalast on pärit mu mitme aasta tagune ja elu esimene spa kogemus.

Üks ettevõte kutsus meid külla ning olid meile välja mõelnud privaatspa Või igaljuhul, olid saunad- basseinid ainult meie käsutuses. Ja et kas me massaazi tahame. no okei. Kupatati meid siis kõigepealt sauna- tulikuum, ma suutsin seal vast viis minti olla. Tulen saunast – ja ilus musklites noor läti adonis, ainult käterätt ümber niuete juhatab mind eraldi tuppa. Annab mulle paberist stringid ja palub riidest lahti võtta.  Heidan siis kõhuli, kutt mätsib mind soola ja mee seguga sisse ning palub ümber pöörata.
ee et siis mis mõttes. Ma mõtlesin algul, et kuulsin valesti. Kutt jäi endale kindlaks. Mis siis ikka. Lasin ennast siis igalt poolt patsutada ja ise mõtlesin, et huvitav, millal viimati mind nii noor võõras mees silitas. Ei mäletagi. Mehed on koos minuga kuidagi vanemaks jäänud.
Siis mässiti mind kilesse ja jäeti 20 minutiks relaksima. Ma suutsin vast viis minutit rahulikult olla. Kohutav. Palav. Umbes selline tunne on ilmselt viineril hot dogi vahel. Vesi voolab.


Igatahes, ootasin ma pikisilmi, et kutt tuleks tagasi ja mind sellest vabastaks.  Ei ole ma spa inimene.

Seekord otsustasin, et ei jää Läti meeste peale lootma, vaid lähen oma mehega:)
 Juhtus kuidagi nii, et sattusime sinna suvehooaja avamise päevaks. Rongkäik, ilutulestik, lilled ja kontserdid ja laat...
Ma ei tea, ehk oleks muidu seal igav hakanud, aga tänu üritusele oli tegemist piisavalt.
Mul on närvisüsteem ikka täiesti pekkis: vaatan väikseid lillede ja lipukestega lapsi ja pisarad voolavad. Nii ilus.
Minu meelest on meil lätlastega väga palju ühist. Isegi Põhja- Läti rahvariided on sarnased meie omadega. Aga samas on mingid detailid, mis ütlevad, et sa oled teises riigis. Näiteks lapikuks löödud suitsukana. Köömnejuust. Hapukurk.


Jurmala mulle väga meeldib ja tegelikult olen ma natuke kade, vaadates, kuidas Läti ehitab. Teatavasti on suur osa sellest linnast vene kapitali käes ning nagu meie sõbrad lätlased naerdes väitsid, siis kohalikke selles linnas polegi, Tegelikult on Jurmala päris suur linn. Pikk väljavenitatud vorst mere ääres. Rohelisse uppuv, sirelid... Puhas liivarand ja korrastatud majad.
Väidetavalt ootavad palju lux- apartemendid ja majad ostjaid. Nii, et kui teil on vaba raha, siis Jurmala kinnisvara ootab teid;)

Ja see kõik on ilus, Ok, oli ka üksikuid maitsevääratusi, tornikesi ja krunte, kus raha oli võitnud stiili. Aga suur osa on kaunilt ja stiilselt ja ajastutruult korrastatud, Ma lihtsalt armastan ilu. Ma olen kade, et lätlased julgevad kasutada arhitekte, mitte ainult majade ehitamiseks vaid ka maastiku kujundamiseks. Kuuldavasti on Eesti väikelinnad saamas samuti abi. Väga loodan ja ootan. See kuidas vanad majad on ühendatud moodsa ja kaasaegse arhitektuuriga. Ning mõned uusehitised panid ikka lausa peatuma. Täiesti imeline Metsapark, kus loodus on suudetud taas nutikalt ühendada arhitektuuri ja ergonoomikaga. Väga muljetavaldav.
Igaljuhul
See on linn, kus raha räägib.
Nagu Monacos, on tavaline pilt Bentley numbriga AAA. Kas pole imeline, kuidas inimesel on vedanud ja ta on saanud kõige esimese numbri..:) Kuigi, aus olles, sobinuks talle rohkem number ooo või isegi vau.


Jurmala jalakäijate tänava kaubandus on midagi erakordset. Ma ei tea kust Venemaa või Hiina avarusest on see kaup hangitud, aga täiesti värskendav on näha no-name brände. Kleidid, kleidid, kleidid. Ja kasukad. Ja peakatted.

Hotell oli väga normaalne. Suured, puhtad valged toad. Kui midagi norida, siis seda, et iga ülakorruse veetõmme toimus peatsi kõrval. Mina öösiti magan, aga mu meest häiris.

 Nagu öeldud, pole ma just eriline saunainimene- ju lööb vist vererõhu väga üles. Pärast ma ei söö ega maga. Aga põhimõtte pärast proovisin ikka ära.- Soola ja aroomi ja auru ja tavaline.. väga mõnus oli minu meelest.

 Ujuda seal väga ei saa- sõna veekeskus on ilmselgelt liialdus. Aga mullivannis lebotada on võimalik. Protseduurid meil seekord hinna sees polnud. Ja minu meelest olid nad liiga kallid ka. Ning kuna me pidime aitama hooaega avada ja päeval oli vaja shopata ja muud tegemist oli ka, siis seekord oli see spaavaba spaareis.

4 kommentaari :

  1. Käisime seal eelmisel suvel, mitte küll samas hotellis, aga emotsioonid olid üldiselt samad. Suu jäi ikka lahti ja kananahk tuli ihule mõnd uusehitist vaadates (mul on vist ka närvisüsteem sassis :) Tookord mõtlesime, et huvitav, kuidas Ukraina sündmused Jurmala kinnisvaraturgu mõjutavad, oli hirm, et ehk jäävadki ehitised nüüd poolikuks. Kui aga ikka ehitatakse, siis ilmselt mitte.

    VastaKustuta
  2. Ma saan aru, et seal on põhiliselt üle Venemaalt piiri valgunud vene-juudi kapital. Poliitiline ebastabiilsus idanaabri juures peaks Jurmalale ainult hästi mõjuma..

    VastaKustuta
  3. Ma olen ka Jurmalas spaas käinud! Silitada ei saanud, ööklubide kohta öeldi "meil pole", kõik oli igavamast igavam. Tagasiteel võttis Läti politsei ühelt kolleegilt 5 latti (st naeruväärselt vähe) altkäemaksu. Hea, et teil vähemalt muud tegemist oli :)

    VastaKustuta
  4. Hah, me läksime just meelega sinna, et spa-mõnu ja basseini nautida, aga ohoo, pühpäeval alustati selle remonti. Pidime ainult veekeskusega leppima, mis muidugi oli mõnus.

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!