Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 20. aprill 2015

Jazzkaar Vaiglad

Ma ei tea, kas küsimus on minu piiratud maitses ja silmaringis. Džäss pole just mu lemmikmuusika ning ma sattusin üritusele üsna juhuslikult.
Ehk oli see taotlus? Kuigi peale ankru olid ülejäänud koosseisu liikmed üsna noorekesed.
Kuulasin seal ja mulle kangastus Linnahall 1980, Teate küll, tuul puhub, Radar mängib. Bänd seisab treppidel.
Või siis hoopis Pirita purjespordikeskuses
Midagi natuke ka Grünbergist ja Hukkunud Alpinistist.
Kas vahepeal on aeg seisma jäänud?
See tegi mind kurvaks. Mul on umbes pool elust läbi ja kas tõepoolest olen ma juba kõike näinud ja kuulnud, Kõik on juba olnud ja mitte miski enam ei üllata?

Ja miks pannakse instrumentaallugudele ingliskeelsed pealkirjad?


Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!