Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 10. veebruar 2014

Minu pühapäev

Hommik algas paljutõotavalt ja kaunilt: päike paistis.

Kuna nädala sees tõusen mina esimesena, siis on meil väga meeldiv traditsioon, et nädalavahetusel serveerib kohvi mees. Siiani edukalt.
Mehed kihutasid mäest alla.
Kohv oli millegipärast kohe eriliselt lahja. Tavapärase poolteise tassi asemel jõin vaid veerand. Mees ei märganud mu keeldumisest isegi solvuda, vaid kibeles teleka ette tagasi.

Kenad naised tegid mäel igasuguseid vigureid.
Lõin kempsu- vannitoa ja köögi läikima. Tegin nõudekapi korda.

Toas vahetati kanalit. Mehed hakkasid sõitma murdmaal.
Järgmised paar tundi tegin ise koos Muuli, Tankleri, Juure ja Kivirähkiga sporti.  Päeva parim kild: Eesti suustajatest on Šotšis kõige paremas vormis Ansip. Haa..


Umbes kell pool kolm hakkasin triikima. Ja naised uisutama.
Tegin söögi valmis.  Pere oli nii lahke ja nõustus vahepeal sööma tulema.

Mehed kolisid kelgule.
Tundsin end kui usin lesknaine.
Otsustasin, et käin poes ära.

Tulin tagasi. Mehed hüppasid mäest alla.
Otsustasin, et peab ka järgnevateks nädalateks töid jätma.
Lugesin raamatut.
Kell 10 vaatasin Kuritegu.
Läksin magama.
Starmani ajamasin aitas veel mõned mehed kelgule.

Oli töine ja sportlik pühapäev.



3 kommentaari :

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!