Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 3. veebruar 2014

Sportimine on keeruline

Sellest, et loomapidamisest on saanud täielik teadus, kirjutasin oma eelmises postituses.
Kui avad suvalise meediakanali või seisad poes riiuli ees, mõistad, et ka (õigesti?) söömine on ületamatult keeruline.
Mõistet, osta poest "lihtsalt leiba" pole enam olemas.

Kui vanasti tähendas jooksmine, veremaitse kurgus,  Tartu botastega ettenähtud distantsi läbimist ettenähtud AJAGA
Nüüd on mõõtühikuks aeg ja kvaliteedi kriteeriumiks madal pulss. Põrutuskindlad tossud ja pulsikell nagunii.

Mõtlesin nädalavahetusel, et läheks suusatama. Ja sain aru, et mu paar aastat vanad suusad ei kõlba enam.
Selleks, et nendega saaks sõita,
tuleks nad viia kuhugi, kus keegi teeks nendega midagi.
Ma ei viitsi.
Vanasti piisas valgest majapidamisküünla jupist.

4 kommentaari :

  1. Ma ei usu seda sissekannet. Mitte ühtegi kohta sellest.

    Majapidamisküünla jupp. Sellega ei saa suuski pidama. Majapidamisküünlaga määrit laua peal saab veidi libiseda, saab suuskadel kõndida või matkata, aga ei saa suusatada.

    Paar aastat vanad suusad peaks olema okei, kui sa ise ei ole vahepeal oluliselt muutunud ja kui ostsid need vähegi pädevast poest.

    Joosta aga võib endiselt ükskõik kuidas. Ma üleeile jooksin piki Emajõge (kesklinnast Kvissentali ja tagasi), pulssi ei mõõtnud, aega ei mõõtnud, matkatossuga. Keegi ei pannud pahaks.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ära siis usu:)
      aga 11 aastat määrisin oma esiti tõrvatud Visu suuski küünlaga. Ja tegin iga jumala aastal läbi koolis kohustusliku 15 km matka. nii oli.

      Jah, hädaga saan praeguseid klassika ( pool? täis? kessedaenammäletab) plastiksuuski kasutada, aga väga kehv on, Ikkagi peab minema nt suusapoodi ja laskma spetsiaalselt määrida.

      Kustuta
    2. Matkata võib ka üldse ilma suuskadeta... Ka mina olen matkasuusa alla kandnud nii küünalt kui kliistrit, vastavalt vajadusele.

      Aga see on üks teine distsipliin, mitte suusatamine.

      Koolid, tõesti, ei tee vahet. Ja saadavad õpilased rajale matkama suusatamise nime all. Ja siis imestavad, miks lastele ei meeldi.

      Kustuta
    3. Parafiini ja hõbepulbrit sai vanasti mäesuuskadele alla pandud, kuna seal ei ole pidamine oluline. Aga muidu lihtsalt küünlaga sa pidamist ei saavuta.

      Kustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!