Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 9. aprill 2012

sügise ballid

Tallinna lugupeetud raamatupoes.
-Kas teil Sügisballi on?
-Filmi mõtlete? Jah, on küll DVD?
-Ei, ma mõtlen raamatut...
-Mmm... ja-jaa, hiljuti ilmus üks luulekogu, seda mõtlete?
-Ei, ma mõtlen Mati Undi romaani.
-Ahsoo. Õige küll, EP andis oma raamatute sarjas selle välja? Aga seda müüdi  ainult koos ajalehega, seda pole.






Lugu sellest kuidas meie top of mind on Bondartšuki poolt loodud film, mille järgi Tolstoi raamatu kirjutas...

Kommentaare ei ole :

Postita kommentaar

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!