Hoiatus! Tegemist on blogiga, mille postitused on sügavalt subjektiivsed, kohati ilukirjanduslikud ning absoluutselt ebaloogilised, vastukäivad ja teaduslikult põhjendamata. See ongi eesmärk.

esmaspäev, 24. oktoober 2016

Usu või ära usu

Kaks aastat tagasi käisime viiekesi ühel üritusel. Nüüd saime uuesti kokku ja arutame, mis vahepeal juhtunud.
Viiest neli on sündinud ühes tähtkujus, meie sünnipäevad on 14, 16 ja 17. kuupäevadel.
Üritusest edasi pooleteise aasta jooksul kordub kõikide meie jutustustes sõna- laps. Lapsed. Sündmused, mis muudavad elu.

Aga esimene  räägib: vahepeal läksin mehest lahku ja perre sündis esimene lapselaps.
Teine. Läksin mehele ja sünnitasin oma esimese lapse.
Kolmas. Laps lõpetas koolid, läks tööle ja seejärel kolis teisele poole maakera. Ning lähisugulane sai kaks last, mis raputas, vapustas ja keeras pea peale kõik senised suhted.
Neljas. Olin depressiooniga haiguslehel, seejärel läks laps välismaale tööle.  Kuu hiljem tuli lapse surmateade.

Inimene hakab sellest alles nüüd vaikselt üle saama.
Kui sellisest asjast on üldse võimalik kunagi toibuda ja üle saada,

Viies inimene on teise sünnipäeva- aja laps ja temal polnud vahepealse aja kohta midagi öelda. Kõik nii, nagu varem.

2 kommentaari :

  1. Mis tähtkujul siis need lastega tegemised olid? Kas sina oled see, kellel laps teisele poole maakera kolis?
    Lapse surmateade on küll üks hirmsamaid asju, mida üks ema oskab ette kujutada..

    VastaKustuta

Palun ära pahanda, kui ma Su kommentaarile ei reageeri/vasta:) Ma olen väga tänulik kõikide mõtteavalduste eest, aga kui olen Sinuga nõus, pole ju põhjust midagi lisada, ning kui oleme eriarvamusel- siis, minu oma on juba kirjas:)
Tänan Sind kaasamõtlemise eest!